سردار غیاثی‌راد مطرح کرد؛

افشای دروغ ترامپ و تعیین مکان ناو آمریکایی، دو دستاورد پهپاد ایرانی‎

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور درباره مزایای انتشار فیلم پهپاد ایرانی از ناو آمریکایی گفت: این فیلم مشخص کرد که ناو آمریکایی درکدام منطقه حضور دارد و از طرفی دروغ ترامپ را هم نشان داد.
کد خبر: ۳۵۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ - 21July 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سردار داوود غیاثی راد در مصاحبه با رویداد رادیو گفت‌وگو با اشاره به رصد ناو آمریکایی توسط پهپاد ایرانی اظهار داشت: فیلم پخش شده توسط سپاه، نشان‌دهنده دروغ بودن ادعای ترامپ مبنی بر سرنگونی پهپاد ایرانی بود. متاسفانه کسانی که این موضوع را به ترامپ انتقال دادند از حداقل مسائل نظامی و سیاسی آگاهی ندارند.

وی تصریح کرد: دروغ بزرگ ترامپ با حسن تدبیر فرماندهان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مردم دنیا افشا شد. با توجه به اینکه در عصر رسانه‌ها قرار داریم، اکثر رسانه‌های دنیا تصاویر فیلمبرداری از ناو آمریکایی را منتشر کردند.

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور از مزایای دو جانبه انتشار فیلم پهپاد ایرانی گفت و اظهار کرد: این فیلم مشخص کرد ناو آمریکایی در کدام منطقه حضور دارد و همچنین دروغ ترامپ را هم نشان داد.

وی عنوان کرد: از نظر حقوق بین الملل و همچنین نظامی این سوال مطرح است که چرا آمریکایی‌ها از آن سوی دنیا به آب‌های خلیج فارس آمده‌اند.

سردار غیاثی درباره علت بیان این دروغ از سوی آمریکا گفت: وقتی پهپاد آمریکایی توسط ایران مورد اصابت قرار گرفت، آمریکایی‌ها تلاش کردند به نوعی از این رسوایی نجات پیدا کنند. برای نجات از این رسوایی جنگ روانی را با ساختن این دروغ آغازکردند؛ بنابراین از نظر نظامی و سیاسی این اقدام آمریکایی‌ها یک لاف سیاسی محسوب می‌شود که باعث رفتن آبروی خودشان شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها