مدیرکل حفظ آثار دفاع‌ مقدس آذربایجان شرقی:

راویان حضرت زینب (س) را الگو قرار دهند/ لزوم پرهیز از اغراق در روایت دفاع مقدس

سردار «اصغر عباسقلی‌زاده» از راویان دفاع مقدس خواست ضمن الگو قرار دادن حضرت زینب (س) برای جلوگیری از تحریف واقعیات جنگ، در تشریح وقایع و خاطرات از اغراق پرهیز کنند.
کد خبر: ۳۵۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۹ - 31July 2019

سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباس‌قلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌‌های دفاع‌ مقدس آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز با اشاره به نقش روایتگری حضرت زینب (س) در جلوگیری از تحریف واقعه عاشورا، اظهار داشت: راویان باید حضرت زینب (س) را الگو قرار دهند تا فرهنگ ناب جنگ تحمیلی جاودانه شود.

وی خواستار پرهیز از اغراق در روایت واقعیات دفاع مقدس شد و تصریح کرد: وقایع و خاطرات رزمندگان باید به صورت صحیح و دقیق به نسل جدید انقلاب منتقل شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه اغراق و تحریف واقعیت‌های جنگ تحمیلی، روحیه رزمندگان را جریحه‌دار و احساسات مردمی را بر می‌انگیزد، تاکید کرد: استکبارستیزی، تبعیت محض از ولایت فقیه، حفظ حجاب و تمسک به اسلام مورد تأکید شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان بود.

وی اعتقاد قلبی به اسلام و ولایت‌فقیه را رمز پیروزی سرافرازانه رزمندگان دفاع مقدس عنوان کرد و ابراز داشت: این روحیه باید توسط راویان در تاریج جاودانه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار