سردار «کارگر» خبر داد؛

بهره‌برداری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان تا سال ۱۴۰۰

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از افتتاح مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس گیلان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: افق ما این است که در سال ۱۴۰۰ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان افتتاح شود.
کد خبر: ۳۵۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ - 24July 2019

بهره‌برداری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان تا سال ۱۴۰۰به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به همراه سردار سرتیپ پاسدار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان، ناوسالار یکم پاسدار «سیدحسین ستوده» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «محمدعلی جعفری» مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، «ناصر حاج محمدی» شهردار رشت، سرهنگ «عباس بایرامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان و جمعی از اعضای شورای شهر رشت از محل احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان در رشت بازدید کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه این بازدید با بیان اینکه ۱۰ موزه دفاع مقدس در سراسر کشور وجود دارد، اظهار کرد: ۱۰ موزه دفاع مقدس جدید نیز تا دهه فجر سال جاری در سراسر کشور به بهره‌برداری خواهد رسید.

سردار کارگر با اشاره به اینکه دو استان کشور در مرحله طراحی موزه دفاع مقدس هستند، افزود: ما بقی استان‌ها از جمله استان گیلان نیز در حال احداث موزه دفاع مقدس هستند.

وی با ابراز رضایت از هماهنگی و تعامل همه‌جانبه استان گیلان در احداث موزه دفاع مقدس گفت: نماینده ولی فقیه در استان، استانداری، شهرداری رشت، فرماندهان نظامی و انتظامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تلاش‌اند تا مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان ساخته شود و این اهتمام جای تشکر دارد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: علی‌رغم عقب‌ماندگی‌های موجود انتظار می‌رود، شهردار رشت با همکاری اعضای شورای شهر و همت مسئولان، پیشکسوتان و دلسوزان در احداث موزه دفاع مقدس گیلان تسریع و تلاش بیشتری کنند.

سردار کارگر با تأکید بر اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان جزء نیازهای گیلان و شهر رشت است، تصریح کرد: گیلان هشت هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده، رزمندگان فداکاری دارد و در بسیاری از عرصه‌ها از جمله در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و وطن پیشتاز است و لازم است، عقب‌ماندگی‌های موجود در این استان با یک دقت، سرعت و عشق بیشتری دنبال شود.

وی از افتتاح موزه دفاع مقدس و مرکز فرهنگی گیلان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: چشم‌انداز ما این است که در سال ۱۴۰۰ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان در 10 هزار هکتار افتتاح شود.

سردار کارگر همچنین صبح امروز با فرماندهان نظامی و انتظامی استان به میزبانی سپاه قدس گیلان، حضرت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان، ارسلان زارع سرپرست استانداری، ناصر حاج محمدی شهردار رشت، امیر‌حسین علوی رئیس شورای شهر رشت و خانواده‌های شهیدان محمود و مهدی نهی‌قناد دیدار و گفت‌وگو کرد.

گفتنی است، سردار کارگر عصر امروز چهارشنبه دوم مرداد در یادواره 445 شهید نیروی انتظامی گیلان در مسجد جامع شهرستان املش سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار