گام دوم/ سردار اشتری:

اقتدار نیرو‌های مسلح به برکت تبعیت از ولایت فقیه است

فرمانده ناجا با بیان اینکه امروز نیرو‌های مسلح به برکت پیروی از قرآن و ولایت فقیه در اوج اقتدار هستند، گفت: امروز نیرو‌های مسلح موجب عزت مردم و کشور اسلامی ما هستند.
کد خبر: ۳۵۵۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ - 25July 2019

نیرو‌های مسلح به برکت پیروی از قرآن و ولایت در اوج اقتدار هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در اختتامیه سی و دومین مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح به برکت پیروی از قرآن و ولایت فقیه در اوج اقتدار هستند، اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح موجب عزت مردم و کشور اسلامی ما هستند.

وی ادامه داد: اگر ما موفق می‌شویم در دفاع مقدس در برابر دشمنی که تا بن دندان مسلح است پیروز شویم به برکت پیروی از قرآن و امام راحل است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشته و امروز در گام دوم انقلاب هستیم، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانیه‌ای در خصوص آن صادر کردند و باید با توجه به تجربه‌هایی که داریم در گام دوم انقلاب قدم برداریم.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: در ۴۰ سال گذشته هر کجا موفقیتی داشتیم به دلیل پیروی از ولایت فقیه و قرآن بوده است.

وی با بیان اینکه اگر در عرصه‌های مختلف جهانی در عرصه‌های نظامی، هسته‌ای و پزشکی موفق بودیم به برکت قرآن است، گفت: کسانی که باعث‌ این سربلندی شدند همگی در راه قرآن و ولایت بودند و ما باید راه آن‌ها را ادامه دهیم.

سردار اشتری ادامه داد: نیروهای مسلح باید همچون شهدا در مسیر قرآن باشند و برای گام دوم انقلاب اسلامی بتوانیم از وجود ارزشمند قرآن بهترین استفاده را بکنیم.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه کسانی که به نام قرآن و بر خلاف قرآن کارهایی انجام دادند، گفت: اتفاقاتی که در عراق و سوریه رخ داد نشان داد کسانی به نام قرآن و برخلاف آن دست به چه جنایت‌هایی زدند.

سردار اشتری گفت: نیروهای مسلح در مکتب اسلام، قرآن و ولایت تربیت شدند و شاخصه‌های نیروهای مسلح انس و علفتی است که با قران و ولایت دارند.

وی با بیان اینکه هشت هزار و ۷۷۵ کیلومتر مرز خشکی و آبی داریم، گفت: کارکنان ناجا به برکت پیروی از قرآن اقدامات خوبی در راستای برقراری امنیت در مرزها انجام دادند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار