حجت‌الاسلام مصلحی:

بصیرت و ولایت‌مداری مردم مانع توطئه‌های دشمنان است

رئیس سازمان نشر آثار و مشارکت روحانیت در دفاع مقدس بصیرت و ولایت‌مداری مردم را مانع توطئه‌های دشمنان دانست.
کد خبر: ۳۵۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲ - 25July 2019

بصیرت و ولایتمداری مردم مانع توطئه‌های دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حیدر مصلحی» جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا و رئیس سازمان نشر آثار و مشارکت روحانیت در دفاع مقدس عصر امروز در هفدهمین یادواره علما و شهدای منطقه پی‌رجه نکا در روستای گرگتج اظهار داشت: امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در واقع انقلابی جهانی پایه‌گذاری کرد که امروزه کل جهان در پی این انقلاب و ارزش‌های نظام است.

وی با گرامی‌داشت نام و یاد شهدا و علما که از اثرگذاران مهم در انقلاب اسلامی ایران هستند، افزود: تبعیت از روحانیت و همراه بودن با روحانیت در طول انقلاب بوده و هست و همه ما با تبعیت از علما و روحانیون اثرگذار به توفیقات مهمی در زندگی دست یافتیم.

رئیس سازمان نشر آثار و مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه شهدای ما هم با الگوبرداری از علما و روحانیون در این مسیر گام نهادند، متذکر شد: روحانیون در طول قبل و بعد از انقلاب در مسیر انقلاب و امام و رهبری ثابت قدم بوده و هستند.

مصلحی گفت: همواره خوانده‌ایم که «مداد علما از خون شهدا بالاتر و افضل است» و شهدای ما با درس‌آموزی در مکتب چنین علمایی که علم‌شان برتری داشته است؛ به این جایگاه والا رسیده‌اند.

وی با اعلام اینکه شهدا پرورش و تربیت یافته روحانیون و علمای اثرگذار بوده‌اند، خاطر نشان کرد: شهدا در کنار روحانیون دارای مقام و منزلت والایی هستند و ولایتمداری و بصیرت آنان با الگوگرفتن از مکتب اهل بیت (ع) آنان را ماندگار و دشمنان را ناکام گذاشته است.

به گفته جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، روحانیت و علمای برجسته ما همچون امام خمینی (ره) و بسیاری از علمای برجسته، در طول انقلاب همراه با مردم بودند و در ادامه این راه هم با مردم هستند و زندگی ساده و بی‌آلایش آنان الگوی همگان است.

مصلحی افزود: در طول 40 سال، مسیر انقلاب در حال حرکت به جلوست و امام خمینی (ره) به عنوان دانشمند برجسته، با جهان حرف زده و حرکت جهانی و زمینه سازی برای ظهور انجام داده است.

وی اظهار کرد: ایجاد حکومت اسلامی یکی از اهداف مهم انقلاب بود و اگرچه دشمن در طول انقلاب با دشمنی‌های فراوان عرصه را بر مردم تنگ کرده است؛ اما بصیرت و ولایتمداری مردم ما مانع توطئه‌های دشمنان است.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا بیان داشت: گام دوم انقلاب و فرمایشات رهبری باید در دستور کار ما قرار گرفته و بدانیم عزت انقلاب ما در ولایتمداری و حرکت در مسیر رهبری است و توجه به فرمایشات رهبری و عملی کردن گام دوم انقلاب، این نظام را بیمه می‌کند.

مصلحی گفت: توطئه‌های دشمنان همواره بوده است و اکنون در ادامه مسیر انقلاب باید با ولایتمداری و بصیرتی که از شهدا برای ما به ارث مانده است؛ این انقلاب را به سر منزل مقصود برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار