امام جمعه یاسوج:

توقیف کشتی انگلیس هشدار به دشمنان بود/ ایران برای حفظ امنیت خود از هیچ کشوری هراس ندارد

حجت‌الاسلام «سید علی‌اصغر حسینی» گفت: توقیف کشتی انگلیس در آب‌های خلیج فارس هشدار به دشمنان بود تا بدانند که ایران برای حفظ امنیت خود از هیچ کشوری هراس ندارد و با همه توان در مقابل دشمنان می‌ایستد.
کد خبر: ۳۵۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ - 26July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید علی‌اصغر حسینی» امام جمعه یاسوج، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر، با گرامی‌داشت سالروز عملیات مرصاد، اظهار داشت: بعد از جنگ تحمیلی، منافقین تصور می‌کردند که ایران به بن‌بست رسیده که قطع‌نامه را پذیرفته و به همین علت با هدف ساقط کردن نظام و انقلاب اسلامی از سمت غرب وارد کشور شدند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه این حمله منافقین توسط رزمندگان اسلام شکست خورد، افزود: در عملیات مرصاد، ۲ هزار و ۵۰۰ منافق به هلاکت رسید و ۴۰۰ دستگاه خودرو و ماشین‌آلات نظامی از آن‌ها به غنیمت گرفته شد و خداوند آن‌ها را رسوا کرد.

حسینی با بیان اینکه نخستین نماز جمعه کشور پنجم مردادماه سال ۵۸ در دانشگاه تهران اقامه شد، گفت: آیین سیاسی و عبادی نماز جمعه هم‌اکنون در ۹۰۰ شهر و بخش کشور برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هر هفته در تریبون‌های نماز جمعه مطالب مهمی در زمینه مسائل روز بیان می‌شود، عنوان کرد: تریبون‌های نماز جمعه ظرفیت بزرگی است و باید از آن‌ها استفاده بهینه‌تری شود.

امام جمعه یاسوج همچنین به توقیف کشتی حامل نفت ایران از سوی انگلیسی‌ها در تنگه جبل‌الطارق در هفته‌های گذشته اشاره داشت و بیان کرد: در پی این اتفاق، طولی نکشید که سپاه پاسداران در آب‌های خلیج فارس کشتی انگلیسی‌ها که حامل سوخت قاچاق بوده و به صورت غیرقانونی وارد آب‌های ایران شده بود را توقیف کرد.

حسینی ابراز کرد: توقیف کشتی انگلیس در آب‌های خلیج فارس هشدار به دشمنان بود تا بدانند که ایران برای حفظ امنیت خود از هیچ کشوری هراس ندارد و با همه توان در مقابل دشمنان می‌ایستد.

وی با اشاره به جنگ یمن هم گفت: آل‌سعود در ابتدای این جنگ تصور می‌کرد در مدت زمان کوتاهی یمن را اشتغال می‌کند؛ اما امروز می‌بینیم که شهر‌های جنوبی عربستان درگیر این جنگ شده و رزمندگان یمن به این شهر‌ها حمله کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها