امام جمعه موقت ساری:

هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند در برابر ملت ایران بایستد/ نماز جمعه حلقه واسط بین مردم و مسئولان است

حجت‌الاسلام «محمد قاسمی» با عنوان اینکه روباه پیر آمریکا در هر کشوری ورود پیدا کرد، آن کشور را برده خود کرده است، گفت: ایران شاخ استعمار و استکبار را شکست و هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند در برابر این ملت بایستد.
کد خبر: ۳۵۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ - 26July 2019

هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند در برابر ملت ایران بایستدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمد قاسمی» امام جمعه موقت ساری، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران، با گرامی‌داشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب، نمازجمعه را دستاورد انقلاب اسلامی دانست که از جایگاه مهمی برخوردار است و اظهار داشت: نماز جمعه حلقه واسط بین مردم و مسؤولان است.

وی از نمازجمعه به عنوان قرارگاه اخلاق و پایگاه وحدت یاد کرد که به ۴۰ سالگی رسید، افزود: این سنگر خار چشم دشمنان است و ۸۸ شهید اعضاء نماز جمعه جان خود را فدا کردند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه انگلیس، شوروی و آمریکا به‌عنوان جنایتکار‌های معروف هستند، افزود: وجود ایران و ولایت فقیه همه معادلات دشمنان را به هم ریخت.

وی با بیان اینکه درایت و تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) جنگ نیابتی را خارج از ایران مدیریت کرد، گفت: منهدم کردن پیشرفته‌ترین پهباد آمریکایی که وارد ایران شد، حادثه کوچکی نیست و آمریکا ۲ پهباد بیشتر نداشت و ایران توانست در مقابل آمریکا بایستند.

قاسمی با عنوان اینکه روباه پیر آمریکا در هر کشوری ورود پیدا کرد آن کشور را برده خود کرده است، گفت: ایران شاخ استعمار و استکبار را شکست و هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند در برابر این ملت بایستد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها