سردار مهماندار در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

شناسایی 95 درصد از خودرو‌های پلاک‌مخدوش

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به استفاده از تجهیزات نوین در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، 95 درصد از خودر‌وهایی که پلاکشان مخدوش است، شناسایی می‌شوند.
کد خبر: ۳۵۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۴ - 30July 2019

95 درصد از خودرو‌هایی که پلاکشان مخدوش است شناسایی می‌شوندسردار «محمدرضا مهماندار» رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه طبق قانون، رانندگانی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودروی خود کنند، شش ماه تا یک سال زندان راهی می‌شوند، اظهار داشت: کسانی که در تهران چنین اقدامی انجام دهند، پس از یک بار توقیف خودرو و دادن تعهد، در صورت تکرار به دادسرا معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به استفاده از تجهیزات نوین در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، 95 درصد از خودر‌وهایی که پلاکشان مخدوش است، شناسایی می‌شوند.

سردار مهماندار گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از هزار خودرو به دلیل ارتکاب به این تخلف، توقیف شدند و برای 400 خودرو پرونده تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین با هشدار به راکبان موتورسیکلت‌ها گفت: طرح انضباط‌بخشی موتورسیکلت‌ها در چند روز آینده شروع خواهد شد و با موتورسواران متخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها