رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر خبر داد؛

تصویب طرح ساخت طاق نصرت تمثال سرداران و شهدای بوشهر

«طاهره شمشیری» گفت: طرح ساخت طاق نصرت تمثال سرداران و شهدای بوشهر در کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر تصویب شده است که برای اجرایی شدن آن باید در کمیته‌های تخصصی شهرداری استان مورد بررسی قرار گرفته شود.
کد خبر: ۳۵۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ - 27July 2019

تصویب طرح ساخت طاق نصرت تمثال سرداران و شهدای بوشهر

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «طاهره شمشیری» رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر امروز در جلسه علنی این شورا با بیان اینکه شهدا در عزت و اقتدار ایران اسلامی نقش مهم و ویژه‌ای دارند، اظهار داشت: باید رشادت و حماسه آفرینی شهدا به عنوان اسطوره‌های واقعی به نسل‌های آینده در ادوار مختلف معرفی شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره و کنگره سرداران و شهدای استان بوشهر گفت: بر اساس هماهنگی انجام شده شهرداری بوشهر تعهد ساخت نماد و طاق نصرت تمثال شهدا در ورودی شهر بوشهر دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای بوشهر با بیان اینکه طرح ساخت طاق تمثال نصرت شهدای بوشهر از سوی شهرداری ارائه شده است، تصریح کرد: طرح فرهنگی طاق تمثال نصرت سرداران و شهدای بوشهر در کمیسیون فرهنگی شورای بوشهر تصویب شده که برای اجرایی شدن آن باید در کمیته‌های تخصصی شهرداری مورد بررسی قرار گرفته شود.

شمشیری با بیان اینکه در این طاق نصرت تمثال سرداران شهید مورد توجه قرار دارد متذکر شد: باید در زمینه سازه و نحوه جانمایی این پروژه در کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر بوشهر بررسی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار