اعلام زمان قطعی اکران «ماجرای نیمروز ۲»

فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی و با انعقاد قرارداد اکران فیلم با سرگروه آزادی، چهارشنبه سوم مهر اکران خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ - 27July 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «ماجرای نیمروز: رد خون» یک تریلر جاسوسی و امنیتی است که مقطع مهم و پر از التهابی از تاریخ معاصر ایران را روایت می‌کند؛ زمانی که پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط جمهوری اسلامی، نیروهای سازمان منافقین با پشتیبانی صدام به ایران حمله کردند که در چند ساعت مردم و نیروهای نظامی شکست سنگینی را به منافقین تحمیل کردند.

عکس‌ رونمایی شده از این فیلم در سالگرد عملیات مرصاد، مربوط به صحنه‌هایی از این درگیری در تنگه چهارزبر کرمانشاه است که شهید صیاد شیرازی فرماندهی عملیات هوانیروز را بر عهده داشت.

جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، محسن کیایی، بهنوش طباطبایی، هستی مهدوی، حسین مهری، مهدی زمین‌پرداز، محمد عسگری، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی، حسین فلاح بازیگران «ماجرای نیمروز ۲» هستند که نمایش آن در جشنواره فجر با حاشیه‌های مهمی همراه بود.

«ماجرای نیمروز: رد خون» در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر در ١١ رشته نامزد و توانست سه سیمرغ بلورین جشنواره را بدست آورد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها