رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز تاکید کرد؛

ضرورت توجه به پتانسیل پژوهشی دانشگاه‌ها برای پیشبرد اهداف فرهنگی دفاع مقدس

اسماعیل احمدی‌فر با اشاره به وجود ظرفیت‌های مختلف در مجموعه دانشگاه‌ها گفت: مدیران و دانشجویان از پتانسیل ادبی و پژوهشی برای پیشبرد اهداف فرهنگی دفاع مقدس استفاده کنند.
کد خبر: ۳۵۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹ - 27July 2019

اعلام آمادگی دانشگاه شهرداری اهواز برای فعالیت گسترده در حوزه دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سومین نشست از سلسله جلسات تفاهمنامه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان با دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز امروز در سالن جلسات اداره کل خوزستان برگزار شد.
 
سردار «محمد علی پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در ابتدای این جلسه، اظهار داشت: دانشگاه‌ها به عنوان مراکز تحقیقی و علمی کشور باید تمام ظرفیت های دوران دفاع مقدس را شناسایی و به نسل دانشجوی امروز منتقل کنند و اهواز به عنوان شهر مرکزی و فرماندهی جنگ باید نسبت به دیگر شهرهای کشور ویژه دیده شود.
 
«اسماعیل احمدی فر» رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز نیز ضمن تقدیر از دغدغه های موجود برای ساخت مرکز فرهنگی و باغ موزه بزرگ دفاع مقدس استان بر لزوم اعتماد به نسل جوان کشور اشاره داشت و افزود: با توجه به ظرفیت های مختلفی که در مجموعه دانشگاه شهرداری وجود دارد این آمادگی را داریم که ضمن برگزاری کارگاه ها و همایش های گوناگون در حوزه دفاع مقدس برای مدیران و دانشجویان از پتانسیل ادبی و پژوهشی نیز برای پیشبرد اهداف فرهنگی دفاع مقدس استفاده کنیم.
 
در پایان این نشست که با حضور اساتید کارگروه های هر دو نهاد برگزار شد بر همکاری بیشتر در این زمینه تاکید و مقرر شد که واحد مهندسی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان خواسته های خود در زمینه محتوای باغ موزه را در اختیار معماران دانشگاه قرار بدهد و همکاری لازم در زمینه  ساخت اماکن حوزه دفاع مقدس بیش از پیش مهیا شود.
 
همچنین مصوب شد که دو واحد درسی کتاب آشنایی با دفاع مقدس برای ترم های جدید در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز به دانشجویان ارائه شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها