مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

راهبرد جریان نفاق خیرخواه جلوه دادن دشمن است

سردار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» گفت: جریانی که در داخل کشور نیروهای دلداده انقلاب را سرزنش می‌کند و تفکر مقاومت و شهادت‌طلبی را ناکارآمد جلوه می‌دهد از آن طرف نیز تلاش دارد دشمن را خیرخواه ملت ایران نشان دهد راهبرد دشمن را اجرا می‌کند.
کد خبر: ۳۵۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ - 28July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن سالگرد عملیات غرورآفرین «مرصاد»، یادواره یک هزار و 240 شهید مدفون در بقعه خواجه ربیع با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی، یادگاران دفاع مقدس و خانواده شهدا در مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم با بیان اینکه رزمندگان اسلام در عملیات «مرصاد» منافقین را به خاک ذلت نشاندند و اربابان منافقین را رسوا کردند، اظهار داشت: امام خمینی (ره) تا آخرین روزهای حیاتشان، منافقین را نصیحت و توصیه به توبه کردند.

وی افزود: در قرآن و مبانی دینی به این مهم اشاره شده که منافقین از کفار بدتر هستند. منافقین جریانی متمایل به دشمن است که سعی در وارونه جلوه دادن حقایق دارد. این جریان دشمن را ستایش و از خودی بد می‌گوید. منکر را ترویج می‌کند و معروف را تخریب می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی یادآور شد: آحاد مردم باید نسبت به این موضوع هوشیار باشند که منافقین به دنبال آن هستند تا با دروغ این تفکر را در جامعه نهادینه کنند که مشکلات توسط آنها حل می‌شود و منافقین منجی ملت ایران هستند.

این مسئول تصریح کرد: امام خمینی (ره) در فرازی از وصیت‌نامه خود آورده اند که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. نااهلان و نامحرمان دشمنان بیرونی نیستند و چه بسا از اهل ما باشند. این گروه در کشورمان زندگی می کنند، ولی هم پیمان نظام سلطه هستند و جاده را برای دشمن هموار می کنند و بسترساز حضور آنها می شوند. قبل از دشمن باید با نااهلان مبارزه کرد.

یوسفعلی‌زاده در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه منافقین در طول حیات انقلاب با هویت های مختلفی به میدان مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمدند، ابراز داشت: با توجه به ویژگی های منافقین همچون خائن بودن با اینکه لباس خدمت به تن دارند، امین اموال بودن با اینکه سارق هستند و زمانی که در مناصب قرار می گیرند به جای اینکه نوکر مردم باشند نقش ارباب دارند، جامعه نیازمند کسب شناخت عمیق نسبت به سازمان منافقین است.

وی دفاع از خلق را شعار سازمان مجاهدین خلق عنوان کرد و ابراز داشت: آحاد جامعه باید برای شناخت بیشتر منافقین عملکرد آنها را در طول انقلاب اسلامی و عملیات مرصاد مرور کنند. منافقین در ابتدا شریک انقلاب شدند و در ادامه با نفوذ، شریک بنی صدر شدند. با فرار بنی صدر به خدمت صدام در آمدند و امروز نیز نوکر استکبار هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان داشت: تدام انقلاب اسلامی در گرو ایستادگی و مقاومت است که اگر این مهم محقق شود استقلال و خودکفایی در تمامی حوزه ها به ثمر خواهد نشست. همان‌گونه که ایستادگی ملت ایران اسلامی در دفاع مقدس خودباوري و اتکا‌ به توان داخلی را در آحاد جامعه به وجود آورد.

این مسئول در پایان با بیان اینکه دشمن قابل اعتماد نیست، گفت: جریانی در داخل کشور نیروهای دلداده انقلاب را سرزنش می‌کند و تفکر مقاومت و شهادت‌طلبی را نا‌کارآمد جلوه می‌دهد از آن طرف نیز تلاش دارد دشمن را خیرخواه ملت ایران نشان دهد و به دنبال مایوس سازی مردم است. هر کس در داخل کشور دشمن را آن‌گونه که نیست به جامعه معرفی کند خائن و منافق است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار