سردار سلیمانی تأکید کرد؛

تداوم کمک‌رسانی بسیج به سیل‌زدگان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما به دستور و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه که نیاز به کمک باشد در مناطق سیل‌زده حاضر هستیم.
کد خبر: ۳۵۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ - 29July 2019

بسیج تا آخرین لحظه در مناطق سیل‌زده حضور دارد / فقط به دغدغه رهبر معظم انقلاب فکر می‌کنیمبه گزارش دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در جمع مردم روستا‌های سیل‌زده دلفان اظهار داشت: سپاه استان قزوین و سپاه لرستان تمام امکانات خود را برای  تعمیر و احداث منازل در اختیار مردم دلفان گذاشته‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین تخریب در روستای وروشت بوده است، از سوی سازمان بسیج برای پیگیری مشکلات آمده‌ایم تا زودتر این واحد‌ها پیش از فصل سرما ساخته شود و مردم در واحد‌های مسکونی سکونت داشته باشند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه مردم هم باید کمک کنند تا زودتر ساخت‌وساز منازل مسکونی به پایان برسد، عنوان کرد: ما به دستور و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه که نیاز به کمک باشد در مناطق سیل‌زده حاضر و در خدمت مردم هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: همه دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیدگی به مردم محروم است و همیشه رسیدگی به آنان جزو اصلی‌ترین دغدغه‌های ایشان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها