تهران، به روزهای دفاع مقدس باز می گردد

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در حاشیه مراسم حماسه سازان دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت این هفته گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و مجاهدت هایی است که باید تا همیشه برای همه آزادمردان جهان و بخصوص برای جوانان ایران به عنوان الگویی مهم مطرح و مورد توجه باشد.
کد خبر: ۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱ - 23September 2013

تهران، به روزهای دفاع مقدس باز می گردد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محسن پیرهادی مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران دوران دفاع مقدس را برگزرینی در تاریخ مردم ایران عنوان کرد و اظهار داشت: رزمندگان به خاطر دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب و تبعیت از ولی فقیه زمانشان از جان خود گذشتند و نتیجه این از خود گذشتگی آزادگی و استقلال کشور بود را برای ما به امانت گذاشتند.


پیرهادی افزود: از ویژگیهای بارز رزمندگان در دفاع مقدس، علاوه بر شجاعت، ولایتپذیری آنان بود؛ آنها به دلیل اینکه تبعیت از ولیفقیه را وظیفه دینی خود میدانستند از جان خود که بزرگترین سرمایه آنها بود گذشتند و افتخار را برای این سرزمین و نسل های بعد از خود به جا گذاشتند.


مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران تصریح کرد: برآنیم با گرامیداشت آن روزها با شعار "هشت سال مقاومت سی و چهار سال ایستادگی" عبرت ها، درس ها و ارزش هایی که رزمندگان ایرانی برای ما به ارمغان آوردند را به جوانان و آیندگان خود منتقل نماییم.


پیرهادی به رویکرد برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرداری تهران اشاره  و ادامه داد: فضاسازی بصری مناسب شهر تهران و ساختمان های ستادی مناطق، سازمان ها و شرکت ها، حضور حداکثری مخاطبان در برنامه های پیش بینی شده، مشارکت همگانی کارکنان و بسیجیان در برنامه های هفته دفاع مقدس و ترویج سبک زندگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس از مهمترین رویکردهای فعالیت های بسیج شهرداری تهران در هفته دفاع مقدس خواهد بود.


وی اظهارداشت: امسال با کمک حوزه های تابعه، نمایشگاه شهدای شاخص به صورت تخته شاسی بر روی پایه بوم، برپایی غرفه با محوریت سبک زندگی رزمندگان در دفاع مقدس، به نمایش گذاشتن دستاوردهای و فعالیت های سازمان بسیج شهرداری تهران، تهیه و تولید و نصب بنر و پوستر جهت فضاسازی سیمای بصری شهر، برگزاری رژه موتور سواری، نمایشگاه با محوریت سبک زندگی رزمنگان در دوران دفاع مقدس، گِل کاری اتوبوس با استفاده از شابلون های مخصوص، آماده سازی اتوبوس های شهری و به گردش درآوردن آن در سطح شهر، نصب بالن بزرگ با چاپ شعار هفته دفاع مقدس برگزار می شود.


وی افزود: همایش بزرگ هفته دفاع مقدس نیز با برگزاری برنامه های نمایشی، تئاتر و ... با محوریت هفته دفاع مقدس سوم تا پنجم مهرماه در میدان امام حسین علیه السلام برگزار می شود.


پیرهادی تصریح کرد: در سطح مدارس و مساجد شهر تهران اقدام به تهیه و تولید روزنامه دیواری یادیاران در دو قالب ویژه مدارس و مساجد شهر تهران با رویکرد هفته دفاع مقدس کرده ایم و همایش سبک زندگی مقاومت و ایستادگی را در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهیم کرد.


وی تشکیل کاروان نمادین اعزام نیروهای رزمنده به جبهه های نبرد حق علیه باطل را یکی دیگر از برنامه های سازمان بسیج شهرداری تهران ذکر کرد و گفت: این کاروان در خیابانهای اصلی شهر به مدت چهار روز در حرکت خواهد بود و بسیجیان سازمان اتوبوسرانی تهران تلاش کرده اند با انجام این کار, خاطرات آن روزها را در ذهن مردم تهران یکبار دگیر زنده کنند.

نظر شما
پربیننده ها