جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران:

ایمان و معنویت محور حرکت فعالیت بسیج است

سرهنگ «حسین محمدرضایی» محور حرکت بسیج را ایمان و اتکا به خداوند دانست و گفت: خیلی‌ها تلاش می‌کنند که بسیج موفق نشود، اما بسیج ایمان و معنویت را محور کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۳۵۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴ - 31July 2019

ایمان و معنویت محور حرکت فعالیت بسیج است / تمدن سازی با بسیج در 40 ساله دوم انقلاببه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سرهنگ حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران ظهر امروز در جشنواره مالک اشتر میاندورود با بیان اینکه در این مراسم از کسانی که فعالانه‌تر پای کار آمدند و زحمت بیشتری کشیدند و در همه برنامه‌ها شرکت کردند تقدیر می‌شود، اظهار داشت: کسی که از بنده مومن و خدمت‌گذار خدا تشکر نکرده مثل آن است که از خدا تشکر نکرده است.

وی با این پرسش که امروز نظام، انقلاب و جامعه از بسیج چه توقعی دارد، بیان کرد: همراهی بسیج با انقلاب همچنان مورد انتظار است چیزی که در 40 سال گذشته اتفاق افتاد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به تلاش دشمن برای نابودی جمهوری اسلامی و اینکه تلاش داشتند که جمهوری اسلامی 40 سالگی خود را نبیند، خاطرنشان کرد: اگر حضور موثر بسیج نبود این کار اتفاق می‌افتاد، امروز هم بنا داریم که 40 ساله دوم انقلاب اسلامی با هدف تمدن سازی در دنیا را شروع کنیم.

محمدرضایی با تاکید بر اینکه بسیج باید نسبت به تمام موضوعات حساس باشد، تصریح کرد: دشمن مانند ابتدای انقلاب نمی‌تواند جنگ نظامی انجام دهد به همین دلیل جنگ نرم در حال انجام است و آن‌چیزی که می‌تواند به ما کمک کند تا از این مرحله عبور کنیم حضور بسیجیان است.

وی با بیان اینکه بسیاری از کارها را بسیج می‌تواند انجام دهد و یا در بسیاری از کارها حلقه واسط باشد، افزود: پایگاه مقاومت باید حساسیت داشته باشد، پایگاه نباید نسبت به اقتصاد، اشتغال و معنویت مردم و آسیب‌های که وجود دارد بی‌تفاوت باشد.

محمدرضایی حساسیت نسبت به محیط و فعالیت دشمن یکی از مولفه‌های انقلابی‌گری دانست و گفت: اگر کسی که می‌خواهد عنوان کند که من انقلابی هستم باید به این اصول و چارچوب مقید باشد و نگوید به من ربطی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه ما باید قدرت تحلیل موضوعات، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری داشته باشد و با استفاده از ظرفیت شورا، دهیاران، مردم و خیرین به حل موضوعات اقدام کند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به مشکلات زیاد مردم در سطح جامعه، اظهار کرد: بسیاری از کسانی که امروز در کشور مسئولیت دارند مردم را فراموش کردند، دستگاه‌هایی که می‌توانند امروز بهتر عمل کنند در موضع انفعال، ضعف و ناکارآمدی قرار گرفتند و اگر این نگرانی‌ها بخواهد استمرار داشته باشد قطعا نظام و انقلاب اسلامی ضربه خواهد خورد و هدف دشمن همین است که بگوید این نظام ناکارآمد است.

محمدرضایی با بیان اینکه پایگاه مقاومت باید مردم را دریابد و در صحنه نگه دارد، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد مردم را مقابل حاکمیت قرار دهد و یک نافرمانی مدنی در جامعه ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه اگر هر نظامی، پایگاه مردمی خود را از دست دهد باید شکست را بپذیرد و جمهوری اسلامی هم از این قاعده مستثنا نیست، افزود: تا امروز مردم پای کار آمدند و این انقلاب را حفظ و 40 ساله کردند.

محمدرضایی محور حرکت بسیج را ایمان و اتکا به خداوند دانست و گفت: خیلی‌ها تلاش می‌کنند که بسیج موفق نشود و خیلی‌ها امروز مقابل بسیج قرار گرفتند و با آن مخالفت کرده و مانع تراشی می‌کنند که بسیج نتواند این حرکت سازنده را انجام دهد و خیلی‌ها هم به عمد این کار را انجام می‌دهند اما بسیج ایمان و معنویت را محور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه اگر ایمان و معنویت باشد ما موجودات شکست ناپذیری می‌شویم که اگر دشمن با همه عده و عوده پای کار بیاید نمی‌تواند ما را شکست دهد، خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس به واسطه ایمان و معنویت، یک اراده در بین رزمندگان ما ایجاد شد که این اراده دشمن را مجبور به شکست کرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در پایان با تاکید بر اینکه هر ملتی بتواند اراده خود را بر خواست دشمن قالب کند می‌تواند پیروز میدان باشد، افزود: امروز هم باید این اراده قوی‌تر شود چون انسجام دشمن هم بیشتر شده و باید این اراده به واسطه ایمان و توکل به خدا تقویت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار