به مناسبت اربعین سالار شهیدان برگزار می شود

همنوایی گروه بین‌المللی «لیله القدر» با کاروان عاشقان+ صوت

عضو گروه«لیله القدر»گفت: در راهپیمایی اربعین چند قطعه به شیوه همسرایی به زبان با مضامین اربعین با موسیقی و بدون موسیقی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۵۶۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹ - 06December 2014

همنوایی گروه بین‌المللی «لیله القدر» با کاروان عاشقان+ صوت

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، "صابر دریاییفرد" عضو گروه «لیله القدر» درباره این برنامه توضیح داد: به مناسبت اربعین سالار شهیدان گروه بین المللی «لیله القدر» همنوا با کاروان عاشقان سالار شهیدان که به نظر بسیاری از مردم بزرگترین همایش بشریت محسوب می شود در مسیر زائران پیاده از نجف تا کربلا برنامه هایی را اجرا می کند.

وی ادامه داد: در راهپیمایی که با حضور زائرانی از کشورهای مختلف برگزار می شود، چند قطعه به شیوه همسرایی در سه زبان فارسی ، عربی و انگلیسی مضامین اربعین شهدای دشت کربلا، عشق و فداکاری حسینی، شجاعت و دینداری و اقتدار زینبی(س) با موسیقی و بدون موسیقی اجرا می شود. این در حالی است که برای نخستین بار مقتل خوانی و قرائت زیارت عاشورا و زیارت اربعین و گزیده خطبه حضرت زینب(س) بصورت جمعی توسط گروه «لیله القدر» اجرا میشود.
 
صابر دریاییفرد در معرفی اعضای اعزامی توضیح داد: صالح دریایی فرد، صادق دریایی فرد، سعید طلایی فرد، وحید اختری، حمید رضا حدادی، محمد جعفری و من گروه اعزامی به کشور عراق را تشکیل می دهیم و امیدوارم این حرکت معنوی بتواند شایسته عزاداران حضرت سید الشهدا(ع) باشد.

گروه بین المللی «لیله القدر» از سال ۱۳۷۲ تشکیل و تا به حال برای ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی به بیش از  ۲۲ کشور جهان عزیمت و به ۱۱ زبان به اجرای برنامه پرداخته است.

در ادامه میتوانید با کلیک در اینجا قطعهی «اندوه خورشید» که یکی از آثار این گروه است را بشنوید و دانلود نمایید.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد معینی
|
-
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
0
0
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین
ممنون از گروه لیله القدر با قطعه بسیار زیباشون
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار