امام جمعه بردخون:

خبرنگاران زبان گویای مردم هستند

حجت‌الاسلام «سیدحسین رکنی حسینی» گفت: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند و نباید برخی افراد به دلیل بیان انتقادات و نظرات آنان که خواسته مردمی است، سیاه‌نمایی و تخریب قلمداد شود.
کد خبر: ۳۵۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ - 02August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر؛ حجت‌الاسلام «سید حسین رکنی حسینی» امام جمعه بردخون در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به موضوع امانت اظهار داشت: امانت دایره وسیعی دارد و حکومت‌داری و حکومت بر مردم یکی از مصادیق آن است و پذیرش مسئولیت امانتی است که نمی‌توان در اختیار هرکس قرار داد.

وی افزود: یکی از شرایط قبول مسئولیت، امانت‌داری است و مردم با انتخاب مسئولان مانند رئیس جمهور و نمایندگان مجلس، مسئولیت را به عنوان امانت به آنان می‌سپارند که نباید از امانت و مسئولیت برای رسیدن به منافع و مصالح شخصی استفاده کرد.

خطیب جمعه بردخون از فساد اقتصادی در کشور انتقاد کرد و ابراز داشت: روزانه به جای پرداختن به مسائل مهم کشور، شاهد طرح مسائل و معضلات اقتصادی در کشور هستیم که رفتار برخی مسئولان خیانت به آرمان‌های امام و شهیدان است چرا که فساد اقتصادی هر روز مثل موریانه سر از جایی درمی‌آورد.

امام جمعه بردخون ادامه داد: از قوه قضاییه می خواهیم که با قاطعیت تمام با مفسدان اقتصادی برخورد کند تا درس عبرتی برای دیگران باشد و احکام شرعی درباره مفسدان اقتصادی اجرا شود که اگر این احکام اجرای می‌شد مشکلی در این زمینه نداشتیم.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جواد(ع) و تبریک ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: این روزها الگویی از ازدواج این بزرگواران وجود ندارد و برخی به دلیل تشریفات غیرضروری و مهریه در زندان به سرمی‌برند.

خطیب جمعه بردخون با گرامی‌داشت یاد شهدای حج به ۱۷ مرداد سالروز شهادت دیپلمات‌های کشور اسلامی و خبرنگار شهید محمود صارمی اشاره کرد و افزود: از همه خبرنگاران کشور اسلامی بویژه خبرنگاران بردخون به دلیل انعکاس مطالبات مردم تقدیر می کنم.

رکنی حسینی تصریح کرد: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند و نباید برخی افراد به دلیل بیان انتقادات و نظرات آنان که خواسته مردمی است، سیاه‌نمایی و تخریب قلمداد شود.

وی تحریم وزیرخارجه جمهوری اسلامی توسط دولت آمریکا را محکوم کرد و گفت: این اقدام نشانه خشم و دشمنی آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اقدامات آمریکا هیچ خللی در اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایجاد نمی کند و مردم و مسئولان با قدرت به راه خود ادامه می دهند.

امام جمعه بردخون خاطرنشان کرد: آمریکا یک روز شعار مذاکره می دهد و یک روز تحریم می کند و دم از آزادی بیان می زند که این دروغی آشکار و خنده‌دار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار