دردیدار واعظی با وزرای انرژی ودارایی ترکیه؛

راه‌های توسعه و تقویت همکاری‌های اقتصادی تهران و آنکارا بررسی شد

راه‌های توسعه و تقویت بیش از پیش همکاری‌های اقتصادی تهران و آنکارا، روز جمعه در نشست مشترک رئیس دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران و وزیران انرژی، منابع طبیعی، دارایی و خزانه داری ترکیه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
کد خبر: ۳۵۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳ - 02August 2019

راه‌های توسعه و تقویت همکاری‌های اقتصادی تهران و آنکارا بررسی شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمود واعظی» و «فاتح دونمز» وزیر انرژی و منابع طبیعی و «برات آلبایراک» وزیر دارایی و خزانه داری ترکیه پس از بحث درباره راه‌های توسعه و تقویت همکاری‌های دو کشور، موافقت کردند که کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و ترکیه در آینده‌ای نزدیک برگزار شود.

همچنین در این دیدار درباره عملیاتی و کارآمدتر کردن کمیسیون مشترک همکاری‌ها بحث و تبادل نظر شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور که روز جمعه به آنکارا سفر کرده است، در گفت: وگویی اظهارداشت: پیرو توافقات مشترک در بیست و ششمین کمیسیون اقتصادی دو کشور و همچنین توافقات روسای جمهوری ایران و ترکیه در 25 خرداد ماه در حاشیه نشست سران کنفرانس تعامل و اعتماد سازی در آسیا (سیکا) در تاجیکستان، مقرر شد موضوعات این توافقات، در دیدار با مقام‌های ترکیه مورد پیگیری قرار گیرد.

محمود واعظی با اشاره به دیدار روسای جمهوری ایران و ترکیه در حاشیه نشست سوچی طی دو هفته آتی گفت: در این سفر مقدمات این دیدار نیز فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار