حجت‌الاسلام ادیانی:

پلیس با هنجارشکنان و مخلان امنیت روانی مردم برخورد می‌کند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: یکی از مطالبات به‌حق مردم، برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی است؛ لذا پلیس برابر قانون با هنجارشکنان و مخلان امنیت روانی مردم برخورد می‌کند.
کد خبر: ۳۵۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ - 03August 2019

پلیس برابر قانون با هنجارشکنان و مخلان امنیت روانی مردم برخورد می‌کندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در جشنواره تجلیل از فعالان و حافظان قرآنی در گرگان اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی به معنای واقعی مجاهدان فی سبیل الله بوده و این مهم را همواره با عمل خود ثابت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه با تمام وجود خداوند را به خاطر نعمت انقلاب اسلامی شاکریم، افزود: به برکت انقلاب اسلامی است فرهنگ قرآن در نیرو‌های مسلح رواج یافته و امروز نیز همه توفیقات کشور به دلیل عمل به آیات الهی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تمسک به قرآن کریم و اهل بیت (ع) را عامل اصلی اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی در دنیا دانست و بیان کرد: ایران اسلامی تحت هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با تأسی از آیات الهی توانسته است همه نقشه‌های پلید استکبار جهانی را خنثی کند.

حجت الاسلام ادیانی افزود: در سایه قرآن بود که ملت ایران توانست بر حکومت طاغوت غلبه کرده و یک نظام الهی را در کشور برقرار کند که بعد از گذشت 40 سال الگوی جامعی برای همه آزادگان و مظلومان جهان باشد.

وی خاطرنشان کرد: لازمه استقلال و خودباوری کشور‌های مسلمان این است که آیات الهی را سرمشق و الگوی خود در زندگی قرار داده و به آن عمل کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت صیانت از نیروی انسانی در ناجا، گفت: انس با قرآن کریم، یکی از مهمترین عوامل صیانت از کارکنان ناجا است و ترویج فرهنگ قرآنی می‌تواند تأثیر بسزایی در حفظ سرمایه‌های انسانی سازمان داشته باشد.

حجت الاسلام ادیانی در ادامه با تاکید بر اهمیت حوزه عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تصریح کرد: یکی از مطالبات به حق مردم، برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی است؛ لذا پلیس برابر قانون با هنجارشکنان و مخلان امنیت روانی مردم برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار