فتاح در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

تعریف سازوکاری جدید برای استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در مناطق محروم

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: باید سازوکار جدیدی در بنیاد مستضعفان تعریف شود تا از ظرفیت‌های گرو‌ه‌های جهادی در مناطق محروم استفاده شود.
کد خبر: ۳۵۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 05August 2019

تعریف سازوکاری جدید برای استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در بنیاد مستضعفان«سید پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه هرگاه از جوانان استفاده شده است، خوشبختانه جواب آن را به خوبی گرفته‌ایم، اظهار داشت: یکی از بهترین کار‌هایی که در کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام شد، به‌کارگیری جوانان در مأموریت‌های امداد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های من در بنیاد مستضعفان به‌کارگیری جوانان است، گفت: در حکمی که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای من صادر کردند، تصریح شده که از فعالیت‌های گروه‌های جهادی حمایت شود.

فتاح گفت: در بنیاد مستضعفان باید سازوکار جدید و دقیقی تعریف شود تا بتوانیم از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در رفع محرومیت در مناطق محروم به خوبی استفاده کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد: یکی از دلایل موفیقت گروه‌های جهادی، مردمی بودن آن است و جوانان به صورت داوطلبانه در این گروه‌ها فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس و عملیات امدادرسانی در سیل و زلزله را همین جوانان اداره کردند و ما از گروه‌های جهادی که متشکل از جوانان است، حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار