علی پهلوانی به بهانه روز دانشجو:

سند چشم انداز 1404 در گرو پیشبرد صحیح اهداف وزارت علوم است/نباید بین تشکل ها تفاوتی وجود داشته باشد

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: وزارت علوم نقش بنیادین در پیشبرد اهداف علمی جامعه و سند چشم انداز 1404 دارد. نباید بین تشکل ها تفاوتی وجود داشته باشد و همه تشکل ها مجوز داشته باشند تا دیدگاه های متفاوت در سطح دانشگاه ها شکل بگیرد و شاهد رشد دانشجویان باشیم.
کد خبر: ۳۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۴ - 07December 2014

سند چشم انداز 1404 در گرو پیشبرد صحیح اهداف وزارت علوم است/نباید بین تشکل ها تفاوتی وجود داشته باشد

علی پهلوان دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس، به مناسبت 16 آذر و روز دانشجو گفت: مجلس با ملاحظات و دقت نظر خاصی به وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت علوم رای داد چرا که هرکدام پیشنهاد شدگان پیش از "فرهادی" به نوعی با فتنه 88 در ارتباط بودند و جو دانشگاه ها را به سمت التهاب هدایت میکردند.

وی نقش وزارت علوم را درپیشبرد اهداف علمی کشور اساسی دانست و اظهار داشت:  وزارت علوم نقش بنیادین در پیشبرد اهداف علمی جامعه و سند چشم انداز 1404 دارد و باید به طور جدی این مهم در دانشگاه ها توسط وزارت علوم که نهاد اجرایی در این امر است  پیگیری شود.
 
دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بیان کرد: تغییر متون دانشگاهی از اصول و گفتار غربی به متون اسلامی و بومی دغدغه است که دانشجویان سالها انتظار تحقق یافتن آن را داشتند و امیدواریم این تحول را در این دوره شاهد باشیم.
 
پهلوان در ارتباط با نوع نگاه اساتید نیز گفت: باید اساتید با اصول مبای اخلاقی و دینی آشنا باشند و ملتزم به قانون اساسی جمهوری اسلامی باشند. 
 
وی همچنین افزود: در مدتی که گذشت حمایت های خاصی صورت گرفت تا تشکل های خاصی تحت نظر دولت ایجاد شود ولی نباید بین تشکل ها تفاوتی وجود داشته باشد و همه تشکل ها مجوز داشته باشند و دیدگاههای متفاوت در سطح دانشگاه ها شکل بگیرد تا شاهد رشد دانشجویان باشیم. 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها