مسابقات بین‌المللی نظامی «روسیه ۲۰۱۹» آغاز شد

پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه با حضور ۲۲۳ تیم از ۳۹ کشور در پاتریوت‌پارک نظامی مسکو آغاز شد.
کد خبر: ۳۵۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ - 03August 2019

مسابقات بین‌المللی نظامی «روسیه ۲۰۱۹» آغاز شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، پنجمین دوره مسابقات بین المللی نظامی با عنوان «آرمی ۲۰۱۹» با حضور ۲۲۳ تیم از ۳۹ کشور ازجمله ایران، در پاتریوت پارک نظامی مسکو آغاز شد.

این مسابقات به طور همزمان در ۱۰ کشور روسیه، ایران، چین، هند، ارمنستان، قزاقستان، ازبکستان، بلاروس، مغولستان و جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود.

جمهوری اسلامی ایران با میزبانی دو رشته غواصی عمیق و پلیس راه و نیز اعزام ۱۴ تیم از نیرو‌های مسلح، در این مسابقات حضور دارد.

این مسابقات در ۳۲ رشته اصلی شامل مسابقات زمین‌پایه، دریاپایه و هوافضا برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت‌کننده با استفاده از تازه‌ترین تجهیزات و ادوات نظامی خود، برای کسب عناوین برتر به رقابت می‌پردازند.

مراسم گشایش این مسابقات با پیام «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و عبور تیم‌های شرکت‌کننده از مقابل جایگاه آغاز شد. امیر سرتیپ «محمدحسن باقری» معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز در مراسم افتتاحیه این مسابقات حضور داشت.

پنجمین دوره مسابقات بین المللی نظامی که از امروز (شنبه) آغاز شد، تا ۲۶ مرداد و معرفی تیم‌های برتر در رشته‌های ۳۲ گانه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها