سردار اشتری:

خبرنگاران و پلیس مکمل یکدیگر هستند/ پلیس ایران تا سه سال آینده به یک الگوی جهانی تبدیل می‌شود

فرمانده ناجا خبرنگاران و پلیس را مکمل یکدیگر دانست و گفت: نیروی انتظامی بر این باور است که نقش اصحاب رسانه در موفقیت‌های این نیرو بسیار زیاد بوده است.
کد خبر: ۳۵۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ - 04August 2019

خبرنگاران و پلیس مکمل یکدیگر هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در نشستی که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه و به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد شهدای رسانه و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران جزو اقشاری هستند که بیشترین خدمت را برای پیشرفت و آبادانی کشور می‌کنند.

وی ادامه داد: آن‌ها مشکلات و نقاط ضعف را می‌بینند و به مسئولان انتقال می‌دهند و در برخی مواقع با تحقیقاتی که انجام می‌دهند، راهکار‌های خوبی ارائه می‌دهند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در عصر ارتباطات، نقش خبرنگاران به عنوان ابزار اطلاع‌رسانی مؤثر و اساسی است و نقش رسانه در راستای فرهنگ‌سازی و کاهش تخلفات، بسیار مؤثر و ستودنی است.

سردار اشتری افزود: نیروی انتظامی بر این باور است که نقش اصحاب رسانه در موفقیت‌های این نیرو بسیار زیاد بوده و ناجا توانسته است در کنار رسانه‌ها به خوبی مسئولیت‌ها و مأموریت‌های خود را انجام دهد.

وی عنوان کرد: خبرنگاران و پلیس مکمل یکدیگر هستند و می‌توانند به هم کمک کنند. در این راستا، از روزی که به عنوان فرمانده ناجا منصوب شدم، هیچ موقع نبوده که از شما استقبال نکرده باشیم.

بالاترین مقام انتظامی کشور گفت: کار ما با مردم و در منظر دید مردم است و برای اینکه مأموریت‌های ناجا به مردم اطلاع‌رسانی شود، نیازمند حضور فعال رسانه‌ها هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: هیچ سدی در برابر ارتباط رسانه‌ها با فرمانده ناجا وجود ندارد و نخواهد داشت.

سردار اشتری با اشاره به اشراف کامل پلیس بر موضوعات مربوطه گفت: به دلایلی متعددی که وجود دارد، نمی‌توان این موارد را رسانه‌ای کرد.

وی بیان کرد: بر اساس افکارسنجی صورت گرفته، اعتماد مردم به پلیس هر ساله افزایش پیدا کرده و ناجا از این نظر، امروز در رأس سایر سازمان‌هاست.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: اگر امروز پلیس تقویت شود، یعنی امنیت خانوا‌ه‌های ایران برقرار است. امروز پلیس در تمامی مرز‌های آبی و خاکی، جاده‌ها، روستا‌ها و شهر‌ها حضور دارد.

سردار اشتری یادآور شد: اقدامات پلیس در مقابله با حوادث و اتفاقاتی که در کشور رخ داده است، هوشمندانه بود و این باعث شد که رؤسای جمهور دیگر کشورها پلیس ایران را تحسین کنند.

وی تأکید کرد: هر شخص یا گروهی که خلاف قوانین عمل و امنیت را خدشه‌دار کند، پلیس با آن برخورد خواهد کرد و امنیت خط قرمز ما است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه رشادت‌ها، شهادت‌ها و جانبازی مأموران ناجا باید اطلاع‌رسانی شود، گفت: امروز امنیت مردم، ناموس مردم و آبروی مردم در دست ناجا است و ما تلاش می‌کنیم که کم‌فروشی و کم‌کاری نکنیم.

سردار اشتری تصریح کرد: ما در وضعیت بسیار خوبی از لحاظ امنیتی هستیم و اقتدار کشور ما در بالاترین سطح خود قرار دارد.

بالاترین مقام انتظامی کشور در ادامه بیان کرد: امروز متأسفانه جرایم در فضای مجازی رشد کرده است و لذا فضای مجازی باید کنترل و مدیریت شود.

وی با بیان اینکه پلیس ما مقتدر است و هیچ‌گاه اقتدار پلیس زیر سوال نرفته است، گفت: امروز مرزبانی پلیس با صلابت تمام با اشرار و قاچاقچیان برخورد می‌کند، در شهر‌ها امروز پلیس ما مقتدر و هوشمند است و یگان ویژه ناجا در شهر‌ها با اراذل و اوباش و کسانی که به دنبال قدرت‌نمایی هستند به شدت برخورد خواهد کرد.

سردار اشتری عنوان کرد: کشور‌هایی که ادعای پیشرفت دارند، وقتی مسئولان آن‌ها از پلیس ما بازدید می‌کنند، اذعان می‌کنند که پلیس ایران بسیار پیشرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، پلیس ایران تا سه سال آینده در حوزه‌های مختلف الگوی سایر کشور‌ها و برخی سازمان‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار