ظهر امروز صورت گرفت؛

تجلیل از خبرنگاران فعال خوزستانی توسط سپاه حضرت ولی عصر(عج) در اهواز

مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال خوزستان با حضور سردار«حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶ - 04August 2019

تجلیل از خبرنگاران فعال خوزستانی توسط سپاه حضرت ولی عصر(عج) در اهواز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال خوزستان ظهر امروز(یکشنبه) با حضور سردار«حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در اهواز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام «عبدالرضا رستگار»، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ولیعصر (عج) با اهمیت قرار دادن جایگاه رسانه در دنیای امروز، اظهار داشت: جایگاه رسانه در جامعه بشری یک جایگاه بسیار رفیع و تاثیرگذار است و می‌تواند تحولات و تغییرات فراوانی را در جامعه شکل دهد تا به این حد که تحلیلگران و اندیشمندان سیاسی معتقدند که موفقیت هر مدیر و سیاستمداری مبتنی بر توانمندی رسانه‌ای است که در اختیار دارد.

وی افزود: هر کدام از شما خبرنگاران می‌تواند به عنوان افسری برای این جنگ نرم رسانه‌ای که امروزه در تمام دنیا در حال انجام است تبدیل شود. شما در عین مظلومیت اما مقتدرانه در صحنه‌های مختلف انقلاب زحمت می‌کشید و خالصانه و بدون هیچ ادعایی عرق می‌ریزید.

حجت‌الاسلام رستگار در تبیین فضای جهانی، منطقه‌ای و داخلی، با استناد به حدیثی از امام علی (ع)، بیان کرد: انسان خردمند باید نسبت به زمان خود عالم، آگاه و دارای اشراف کامل بر تحولات اطراف خود باشد؛ همچنین ضمن دارا بودن قدرت تجزیه و تحلیل حوادث، نسبت به آنچه در جریان است نیز بی‌تفاوت نباشد چرا که امروزه ما نمی‌توانیم حوادث کشورمان را بدون توجه به آنچه در مقیاس بین‌المللی و منطقه‌ای می‌گذرد تجزیه و تحلیل کنیم لذا بهترین چیزی که می‌تواند ما را به وظیفه سنگین خودمان واقف کند این است که بدانیم انقلاب ما در کجای دنیا قرار دارد.

در پایان این مراسم با اهدا لوح و جوایزی از خبرنگاران فعال استان خوزستان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار