رییس اداره بهداشت، درمان و امداد پزشکی نهاجا خبر داد؛

درمان بیش از 2 هزار نفر در طرح مردم یاری نیروی هوایی ارتش

سرهنگ پزشک شهروز ناصری از درمان دو هزار و 500 نفر از مردم روستا‌های کلاردشت مازندران در طرح مردم یاری نیروی هوایی ارتش خبر داد.
کد خبر: ۳۵۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹ - 04August 2019

درمان بیش از 2 هزار نفر در طرح مردم یاری نیروی هوایی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرهنگ پزشک «شهروز ناصری» رییس اداره بهداشت، درمان و امداد پزشکی نیروی هوایی ارتش در پایان اجرای طرح مردم یاری سفیران سلامت 16 اظهار داشت: در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص خدمت‌رسانی به مناطق و اقشار محروم کشور و برابر تدابیر ابلاغی امیر فرماندهی این نیرو، طرح مردم یاری نهاجا با محوریت اداره بهداشت، درمان و امداد پزشکی نیروی هوایی ارتش و با هدف خدمت‌رسانی به مردم و آمادگی جهت شرایط بحرانی در قالب سفیران سلامت 16 به مدت دو روز در روستا‌های کلاردشت استان مازندران اجرا شد.

وی افزود: این کاروان سلامت، شامل 36 نفر از متخصصین، پرستاران و کارشناسان بهداشتی و درمانی اداره بهداشت، درمان و امداد پزشکی نیروی هوایی ارتش و چندین دستگاه آمبولانس، اتوبوس اتاق عمل، داروخانه سیار، دندانپزشکی سیار و... بود که بصورت رایگان به بیماران و مراجعین خدمات ارائه کرد.

رییس اداره بهداشت، درمان و امداد پزشکی نیروی هوایی ارتش در ادامه گفت: سم پاشی اماکن نگهداری دام، بررسی سلامت آب منطقه، آموزش چهره به چهره، بهداشت فردی و محیط به اهالی روستای کلنو و پیشنبور ازخدمات ارزشمند این طرح بود.

سرهنگ پزشک ناصری خدمات چشم پزشکی، پوست، متخصص داخلی، اطفال، ارتوپدی، جراحی عمومی، جراحی سرپایی، زنان و زایمان و مامایی، قلب و عروق، سونوگرافی، فوق گوارش، آندوسکوپی، دندانپزشکی، نوار قلب، تزریقات، آزمایشگاه، پایش سلامت (کنترل قند و فشار خون) و طب پیشگیری، را از اقدامات درمانی و پزشکی عنوان کرد که به دو هزار و  500 نفر از ساکنین روستا‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها