جانشین فرمانده نیروی دریایی روسیه:

مسابقات نظامیان جهان صفحه جدیدی در همکاری نظامی میان کشورها است

آدمیرال ویدکو با اشاره به برگزاری مسابقات نظامی بین المللی 2019 روسیه گفت: این اتفاق صفحه جدیدی در همکاری نظامی میان کشورها است.
کد خبر: ۳۵۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲ - 04August 2019

مسابقات نظامیان جهان صفحه جدیدی در همکاری نظامی میان کشورها استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «آدمیرال ویدکو» جانشین فرمانده نیروی دریایی روسیه در ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مراسم افتتاحیه مسابقات نظامی بین المللی 2019 روسیه در رشته غواصی عمق به میزبانی نیروی دریایی ارتش در جزیره کیش اظهار داشت: پنجمین المپیک نظامیان بین کشورهای محتلف در حال برگزاری است. مسابقات در کشور روسیه شروع شده و در خارج از روسیه نیز در حال اجرا شدن است. این اتفاق صفحه جدیدی در همکاری نظامی میان کشورها است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی روسیه ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران برای دومین بار مسابقات چندگانه غواصی عمق را در زمین خود برگزار می کند.

وی تاکید کرد: در این کشور زیبا، مهمان نواز و دارای فرهنگی بزرگ، کشورهای ایران، روسیه، سوریه، چین، ونزوئلا و سوریه در رشته غواصی عمق به رقابت می پردازند.

ویدکو با اشاره افزایش تعداد شرکت کننده حاضر در رشته غواصی عمق گفت: در شرایط سخت بین المللی، هر ساله تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات افزایش می باید و افراد بیشتر غلاقه مند به رشته غواصی می شوند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی روسیه به اهداف برگزاری این رقابت ها اشاره کرد و افزود: هدف اصلی رقابت های غواصی عمق تقویت ارتباط و تفاهم میان نیروهای مسلح و تبادل تحربه و همکاری بین المللی است.

وی خاطرنشان کرد: پیشینه امر غواصی به گذشته های دور باز می گردد و در حال حاضر انسان های شجاع و دلیر این رشته را انجام می دهند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها