یادداشت/ محمدامین میربلوچ‌زهی

شهیدان عرصه رسانه و خبر، پیشگامان مقاومت و مقابله با جبهه‌های باطل

شهیدان خبرنگار و عرصه رسانه و خبر، در حقیقت پیشگامان مقاومت و مقابله با تهدیدات دشمنان و جبهه‌های باطل هستند.
کد خبر: ۳۵۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ - 06August 2019

شهیدان عرصه رسانه و خبر، پیشگامان مقاومت و مقابله با جبهه‌های باطلگروه استان‌های دفاع‌پرس - محمدامین میربلوچ‌زهی؛ شهیدان خبرنگار و عرصه رسانه و خبر، در حقیقت پیشگامان مقاومت و مقابله با تهدیدات دشمنان و جبهه‌های باطل هستند.

هفده مرداد که روز خبرنگار بوده، در پیش است و ضمن تبریک این روز بزرگ به همکاران ارزشمند لازم دیدم از عزیزانی یاد کنم که روزی دست به قلم بودند و شجاعانه در صحنه دفاع از حریم اسلام و انقلاب و دفاع از حقوق مردم دشواری‌ها و مشقت‌های روزگار را تحمل کردند.

گرچه روز خبرنگار به یاد حادثه حمله به کنسولگری ایران در افغانستان و شهید شدن همکارمان شهید صارمی نامگذاری شده و چند سالی است که خبرنگاران در کشور روزی دارند، اما لازم است از شهیدان عرصه رسانه و خبر در سیستان و بلوچستان مانند شهیدان حسین ضامن و محسن ذوالفقاری و محسن خزایی یادی کنیم.

شهدای خبرنگار ما واقعا شهیدان راه حق و عدالت و مردانگی و شجاعت و عزت و مدافعان واقعی اسلام و انقلاب بوده‌اند.

شهیدان ما در اخلاق و حسن سلوک و رفتار انسانی سرآمد بوده و هم اینک جایشان را در جمع گرم و صمیمی‌مان خالی می‌بینیم.

هم اینک نیز خبرنگارانی را در استان و کشور داریم که نماد واقعی شهیدان زنده‌اند و سرسختانه در عرصه رسانه و خبر فعال هستند و مطالبات به حق مردمی را پیگیری و از حریم اسلام و انقلاب صیانت می‌کنند.

خبرنگاری شغل نیست، ولی حرفه‌ای مقدس بوده که پاداش خدمت کردن به مردم را خداوند می‌دهد و قطعا افرادی که در این عرصه پا نهاده‌اند به فکر خدمت به هم نوعان بوده و شرافتمندانه کار می‌کنند.

خبرنگاران ارزشی حقیقتا شجاع و نترس هستند و بدون تعارف با مسئولان برای حل شدن مشکلات اقشار جامعه گام برمی‌دارند.

همکاران عزیز ما در عرصه رسانه و خبر باید کار خود را قدر بدانند و بکوشند تا همواره در قلب مردم بمانند و در نهایت رضایت پروردگار متعال را کسب کنند.

خبرنگاران حوزه دفاع مقدس در سالهای نخستین انقلاب و دوران جنگ بهترین الگو و شاخص در ثبت و ضبط وقایع جنگ و صلح بوده اند و لازم است خبرنگاران امروزی نیز ادامه دهنده راه آن بزرگواران باشند و در صحنه‌های مقاومت و جنگ و دشمن شناسی و بصیرت و ولایت پذیری و ولایتمداری و دلسوزی برای کشور باید عزت و جاودانگی بیافرینند.

خبرنگار باید از تمام لحظات عمر و زندگی‌اش برای رفع مشکلات مردم بهره ببرد و تلاش کند تا شکوه و عظمت و ابهت اسلام و انقلاب برای مردم دنیا به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار