به‌مناسبت روز خبرنگار-۱/ رشیدی مهرآبادی:

لطفا روز خبرنگار را به ما یادآوری نکنید!

17 مرداد هر سال برای ما پر است از خاطرات تلخ؛ اما ته دلمان روشن است وقتی مطمئنیم شهدا زنده‌اند و نگاهمان می‌کنند.
کد خبر: ۳۵۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ - 06August 2019

لطفا روز خبرنگار را به ما یادآوری نکنید!به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، میثم رشیدی مهرآبادی از خبرنگاران حوزه جهاد و مقاومت به مناسبت روز خبرنگار در یادداشتی با عنوان «لطفا روز خبرنگار را به ما یادآوری نکنید» برای دفاع‌پرس نوشت:

روز پرستار؛ روز چپ دست ها؛ روز دانش آموز؛ روز کارگر؛...

نمی‌دانم این اقشار در روز خودشان چه حس و حالی دارند اما منِ خبرنگار، 17 مرداد که می‌شود، غم عالم و آدم می‌ریزد روی سرم. یک غصه عمیق. یک سرش یادآوری مظلومیت ساعات آخر زندگی محمود صارمی در ساختمان کنسولگری مزار شریف به همراه 9 نفر دیگر و سرِ دیگرش هزار و یک سوژه خبری که مدام آوار می‌شود روی سرِ شبانه روزی که 24 ساعت بیشتر ندارد.

روز خبرنگار لااقل برای من شیرین نیست. فکر کنم برای همه خبرنگاران حوزه جهاد و شهادت هم همین طور باشد. 17 مرداد که می‌رسد پشت سرشان را نگاه می‌کنند. سالی که گذرانده‌اند. شادی همکارانشان را می‌بینند. در شبکه‌های اجتماعی پر می‌شود از تبریک‌های ریز و درشت. سازمان‌ها و نهادها برای بقیه خبرنگارها هدیه می‌فرستند. گل می‌دهند. شیرینی می‌خرند؛ اما خبرنگاران دفاع و مقاومت باید مرور کنند که از مرداد پارسال تا امسال، چند خبر درگذشت والدین شهدا را کار کرده‌اند؛ چند مراسم وداع با شهدای مدافع حرم را پوشش داده‌اند؛ چند بار با کاروان تشییع شهدا راه افتاده‌اند؛ چند جانباز به تحریریه‌شان آمده‌اند تا مشکلاتشان را بگویند؛ چند...

17 مرداد هر سال برای ما پر است از خاطرات تلخ؛ اما ته دلمان روشن است وقتی مطمئنیم شهدا زنده‌اند و نگاهمان می‌کنند.

روز خبرنگار برای همه مبارک است اما فقط لطفا روز خبرنگار را به ما یادآوری نکنید.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار