«شهیدان رجایی و باهنر» خادمان حقیقی ملت بودند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه «شهیدان رجایی و باهنر» خادمان حقیقی ملت بودند، گفت: هفته دولت فرصتی بسیار مناسب برای بیان دستاوردهای نظام است تا مردم از خدمات انجام شده مطلع شوند.
کد خبر: ۳۵۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹ - 06August 2019

«شهیدان رجایی و باهنر» خادمان حقیقی ملت بودندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، جلسه ستاد برگزاری مراسم هشتم شهریور ماه سالروز عروج شهید رجایی و باهنر، عصر امروز (سه‌شنبه) در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه‌ها برگزار شد.

در این جلسه، حجت الاسلام سید محسن محمودی از اهمیت دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیرخم خاطرنشان کرد و اظهار داشت: جامعه ما باید بتوانید روش، رفتار، گفتار و عمل حضرت علی (ع) را چراغ راه خود قرار دهد و همه باید برای تبیین این عید سربازی کنیم.

وی ادامه داد: غدیر سرچشمه عاشورا است و باید جوانان و خانواده ها، این مناسبت را بشناسند و برابر مظلومیت حضرت علی، نام این امام همام را طنین انداز و جامعه را غدیری کنیم.

محمودی به فاجعه دردناک هشتم شهریور و شهادت شهیدان رجایی وباهنر اشاره کرد و افزود: باید ضمن معرفی این شهدا به نسل جوان به عنوان بهترین الگوهای مدیریتی در نظام اسلامی، با استفاده از این فرصت‌ها جریان نفوذ را رسوا و افشا کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: از آنجایی که در شهریور ماه چهره های ارزشمندی مانند شهیدان اندرزگو، لاجوردی، سرتیپ دستجردی، عراقی و فرزندش حسام، آیات شهید مدنی و قدوسی به دست رژیم منحوس طاغوت و منافقین مزدور به شهادت رسیدند، در مراسم  هشتم شهریور از این شهدا نیز تجلیل خواهد شد.

وی یادآور شد: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان خادمان حقیقی ملت بودند و این شهدا نام خود را در خدمت رسانی به مردم جاودانه کردند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با بیان اینکه، رجایی و باهنر با وجود هجمه‌هایی مختلف علیه کشور، ایستادگی کردند، عنوان کرد: این شهدای والامقام به لحاظ داشتن ویژگی های منحصر به فرد، اعتماد آحاد مردم را به خود جلب کردند.

حجت الاسلام محمودی اضافه کرد: یکی از ترفندها و رویکردهای دشمنان، ناکارآمد جلوه دادن نظام و ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب است و هفته دولت فرصتی بسیار مناسب برای بیان دستاوردهای نظام است تا هم مردم از خدمات انجام شده مطلع شوند و هم امیدوار باشند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه مقرر شد تمامی دستگاه ها برنامه های خود را در جلسه آینده ارائه دهند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار