خبرنگار سیستان و بلوچستانی در گفت‌وگو با دقاع‌پرس:

خبرنگاران در خط مقدم جبهه مقاومت هستند

«محمدامین میربلوچ‌زهی» گفت: خبرنگاران در خط مقدم جبهه مقاومت و ایثار قرار دارند و همواره بدون چشم داشت در میدان رزم و کارزار حضور می‌یابند.
کد خبر: ۳۵۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ - 07August 2019

پیشگام و در خط مقدم جبهه مقاومتگروه استان‌های دفاع‌پرس: امروز پای صحبت‌های یک همکار قدیمی نشستیم که قریب به دو دهه سابقه حضور و فعالیت در حوزه رسانه و خبر در استان سیستان و بلوچستان دارد.

کمتر کسی است که وی را نشناسد، او همکار و همرزم شهیدان «محسن ذوالفقاری» و «محسن خزایی» در باشگاه خبرنگاران صدا و سیما بوده که پس از رفتن شهید محسن از استان به گلستان و اعزام به جبهه مقاومت سوریه از باشگاه خبرنگاران جدا شده و هم اینک کمتر از یکسال است پس از وفات مرحوم دارایی خبرنگار فقید صدا و سیما در خاش به خانه قدیمی‌اش در دوران حضور آقای هاشمی مدیر آن وقت واحد اطلاعات و اخبار برگشته و همچنان خاطرات همکاری‌اش با عزیز جاودان خبرنگار اسبق صدا و سیما را در ذهن دارد.

«محمدامین میربلوچ زهی» خبرنگار سیستان و بلوچستانی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: خبرنگاران در خط مقدم جبهه مقاومت و ایثار قرار دارند و همواره بدون چشم داشت در میدان رزم و کارزار هستیم، به عشق مردم آمدیم و کار می کنیم، درد تمام ترکش‌ها و بی‌مهری و کم لطفی‌ها را تحمل می‌کنیم.

وی گفت: در کنار مسئولان بوده و با تعامل و هم اندیشی به فکر حل مشکلاتیم و صد البته بر کوتاهی و ضعف‌ها چشم نبسته‌ایم و با بیداری، بصیرت و ولایت مداری در صحنه رزم و پیکار آماده‌ایم.

میربلوچ زهی ادامه داد: خبرنگاری ولایی است که دارای پشتکار و جسور بوده و بدون ترس قلم می‌زند و به زیبایی از دردها و دغدغه‌های مردم زجر کشیده سخن می‌گوید.

میربلوچ زهی بیان کرد: در این کار نه بیمه دارم و نه درآمد، فقط عشق خدمت به مردم و معرفی شهرم بوده که من را شیفته این کار کرده و یقینا باور دارم که روزی در پیشگاه خدای متعال شرمنده نیستم.

وی اظهار داشت: دوران بسیار سخت و مشقت باری را در عرصه رسانه و خبر سپری کردم، ولی تسلیم نشدم و همچنان با قوت در صحنه رزم و کارزار حاضرم.

به گفته میربلوچزهی، از سوی دولتی‌ها و یا صاحبان رسانه‌ها حمایتی نیست و دلخوش به حمایت‌های ناچیز شان نیز نیستیم و هر چه خدا مقدر کرده، همان را داریم و شکر می کنیم.

میربلوچزهی افزود: در خبرنگاری هیچ خیری و درآمدی نیست و گاها به دلیل حضور در کنار مسئولان ترکش‌های نقد و تخریب به سمت‌مان حواله می‌شود، ولی به احترام مردم و کار برای خدا و مردم تحمل می‌کنیم.

این فعال عرصه رسانه و خبر در خاش ادامه داد: پرداختی رسانه‌ها به خبرنگاران، جبران هزینه‌های هنگفت تلفن و اینترنت و کرایه و تهیه و فیلم و ملزومات و تجهیزات خبری نمی‌شود، چه برسد که از آن خرج همسر و بچه‌ها را تامین کرد.

وی به خبرنگاران جوان توصیه کرد که به دنبال حفظ ارزشها و رهروی راه ولایت باشند و هرگز خود را برای به دست آوردن اندکی پول و مال و مقام و منصب نفروشند و همواره در صحنه مقاومت و مقابله با دشمنان سینه سپر کنند، زیرا عزت و جاودانگی در اسلام و دفاع از آرمان‌های اسلامی و انقلابی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار