طی پیامی؛

مدیرکل روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر روز خبرنگار را تبریک گفت

مدیرکل روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیامی روز خبرنگار را به تمامی مجاهدان عرصه عشق و قلم که با سلاح اندیشه و ایمان در راه اعتلای میهن عزیزمان گام نهاده‌اند، تبریک گفت.
کد خبر: ۳۵۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ - 07August 2019

مدیرکل روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر روز خبرنگار را تبریک گفتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «فرزین رحیم‌نظری» مدیرکل روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیامی روز خبرنگار را به تمامی مجاهدان عرصه عشق و قلم که با سلاح اندیشه و ایمان در راه اعتلای میهن عزیزمان گام نهاده‌اند، تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی‌اند. رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است و نقش بسیار مهم و حساس آنان در این فرآیند به ویژه در نهضت مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و معرفی ابعاد مختلف این عرصه همچون مقابله، پیشگیری و درمان بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

هفدهم مرداد ماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت «شهید محمود صارمی» نامگذاری شده است؛ فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق‌گویی و حق‌جویی و روز پاسداشت قلم را به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع‌رسانی تبریک و تهنیت عرض نمایم.

از ایزد منان برای همه مجاهدان و تلاشگران رسانه‌ای عرصه خبر به ویژه خبرنگاران فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر، توفیق روزافزون، سعادت، سلامت، سرافزاری و سربلندی تمنا دارم و امیدوارم با تکیه بر الطاف الهی، تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) همراه و همگام با یکدیگر در جهاد مقدس مبارزه با مواد مخدر بیش از پیش موفق باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها