مربی تیم غواصی چین:

میزبانی عالی نیروی دریایی ارتش ما را شگفت زده کرد

ناخدایکم هو پی با اشاره به میزبان شایسته نیروی دریایی ارتش در چهارمین دوره مسابقات نظامی بین المللی غواصی عمق گفت: میزبانی عالی نیروی دریایی ارتش ما را شگفت زده کرد.
کد خبر: ۳۵۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ - 08August 2019

میزبانی عالی نیروی دریایی ارتش ما را شگفت زده کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، ناخدایکم هو پی، مربی تیم غواصی عمق نیروی دریایی چین درباره اهداف تیمش در این دوره از مسابقات گفت: ما قطعا به  دنبال کسب مقام و قهرمانی هستیم اما در عین حال با توجه به مهارت و تجربه غواصان نیروی دریایی ایران، هدف اصلی ما یادگیری و کسب تجربه از غواصان ایران و سایر غواصان بسیار توانمند در مسابقات است.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال رقابتی سالم و دوستانه در این مسابقات هستند، افزود: ما رقابتی سالم با ایران و روسیه را دنبال می کنیم.

مربی تیم غواصی نیروی دریایی چین همچنین از عملکرد تیمش تمجید کرد و یادآور شد: از ورزشکاران تیمم راضی هستم. عملکرد ما در روزهای گذشته بهتر از عملکردی است که در تمرینات داشتیم. نمایندگان چین بیشترین تلاش خود انجام دادند.

ناخدا یکم هو پی با بیان اینکه برای دومین بار متوالی در این رقابت ها به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حاضر شده است، گفت: سال گذشته به عنوان ناظر در مسابقات حاضر شدم و نحوه برگزار مسابقات را زیر نظر داشتیم اما امسال تیمی متشکل از غواصان نیروی دریایی چین در مسابقات حضور دارد. برگزاری این مسابقات با کیفیت بسیار بالا به میزبانی نیروی دریایی ارتش ما را شگفت زده کرده است.

وی با تشکر از برخورد صمیمانه و همکاری مردم ایران با کاروان تیم غواصی نیروی دریایی چین خاطرنشان کرد: از لحظه ورود به تهران تا عزیمت به جزیره کیش، برخورد بسیار خوبی را از مردم مشاهده کردیم. آن ها بسیار مهربان هستند و به ما کمک کردند. شرایط به گونه ای است که احساس می کنیم در خانه خودمان حضور داریم.

گفتنی است، تیم نظامی غواص نیروی دریایی جمهوری خلق چین جزء تیم‌های جدیدالورود به مسابقات نظامی بین المللی روسیه در رشته غواصی عمق است که عملکرد بسیار خوبی در چهارمین دوره این مسابقه داشته و موجب تحسین سایر کشورهای حاضر در مسابقات شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها