برگزاری همایش یاد یاران هیات رزمندگان استان هرمزگان

همایش یادیاران و خاطره‌گویی دفاع مقدس با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس استان هرمزگان به همت هیات رزمندگان اسلام در محل دفتر نماینده ولی فقیه در بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ - 08August 2019

برگزاری همایش یاد یاران هیئت رزندگان استان هرمزگانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین «محمد عبادی زاده» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان بندرعباس امروز در گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس اظهار داشت: ویژگی های رزمندگان و روحیات پاک و خالصانه آنان در دوران دفاع مقدس عامل اصلی پیروزی ما در نبرد حق و باطل شد.

وی در ادامه افزود: ما باید این روحیه ایثار و فداکاری را به جوانان و نوجوانان منتقل کنیم و با تزریق این روحیه به جوانان در گام دوم انقلاب که هدفش رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی است، برسیم.

عبادی زاده در پایان متذکر شد: از همه بسیجیان، ایثار گران و رزمندگان دوران دفاع مقدس استان هرمزگان درخواست مجدانه دارم هیئت رزمندگان را یاری کرده و حضوری چشمگیری در برنامه های آن داشته باشند تا سهم مهم راهبردی این هیات در رسیدن به قله های عظیم تمدن اسلامی با کمک شما ایثارگران و رزمندگان تحقق یابد.

تعدادی از و فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس نیز به بیان خاطره پیرامون رشادت های رزمندگان هرمزگان در دوران دفاع مقدس در جبهه های جنوب و خلیج فارس پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار