حجت‌الاسلام ذوالنوری:

نیرو‌های مسلح از بالاترین وضعیت دفاعی در برابر تهدیدات دشمنان برخوردار هستند

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز به برکت تجارب ارزشمند دوران دفاع مقدس، نیرو‌های مسلح ما از بالاترین وضعیت دفاعی در برابر تهدیدات دشمنان برخوردار هستند.
کد خبر: ۳۵۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷ - 08August 2019

حجت‌الاسلام‌والسلمین«مجتبی ذوالنوری»  نماینده مردم قم در مجلس در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران که امروز در مجتمع غدیر سپاه قم برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: با توجه به شناختی که از بدنه دفاعی کشور دارم و علی‌رغم همه تهدیدات دشمن در منطقه، از زمان جنگ تا به حال هیچ روزی مثل امروز آمادگی و توان دفاعی به این حد و توان بالا نداشته‌ایم.

وی افزود: به حول و قوه الهی و به مدد فرصت بعد از جنگ و تجارب ارزشمند دفاع مقدس و ضرورت‌هایی که ما به سبب تهدیدات دشمنان به آن رسیده‌ایم، امروز از لحاظ آمادگی دفاعی در بهترین شرایط هستیم و نیرو‌های مسلح ما به یک سطح بالا و توانمندی از بازدارندگی رسیده‌اند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه پهپاد آمریکایی‌ها را می‌زنیم و هیمنه آن‌ها شکسته می‌شود ولی آن‌ها نمی‌توانند تلافی کنند، به دلیل این است که نمی‌توانند سطح پاسخ جمهوری اسلامی را حدس بزنند و ارزیابی کنند.

وی افزود: اگر آمریکایی‌ها ذره‌ای احساس می‌کردند که نیرو‌های مسلح ما توان بازدارندگی و قدرت کوبندگی ندارند، یقینا سقوط پهپادشان را تلافی می‌کردند و این نشان می‌دهد که امروز توانمندی دفاعی ما در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها