امام جمعه بروجرد:

موفقیت جوانان در المپیادهای علمی نشانه پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار است

حجت‌الاسلام سید علی حسینی گفت: موفقیت جوانان در المپیادهای علمی و پیروزی تیم والیبال ایران نشانه پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار است.
کد خبر: ۳۵۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲ - 09August 2019

موفقیت جوانان  در المپیادهای علمی نشانه پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: آمریکا چند ماه پیش از برجام خارج شد و اتفاقی نیفتاده و با خروج ایران اسلامی از این توافقنامه و بسته شدن تنگه هرمز دولتمردان این کشور هیچ غلطی نکردند.

وی اظهار داشت: بحرین بیش از ۵۰ سال پیش به دلیل بی تدبیری پهلوی از کشور ایران جدا شد و تحت سلطه عربستان قرار گرفت.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: ایران اسلامی با رهبری امام راحل و تکیه بر نیروی ایمان هشت سال با دست خالی در مقابل دشمن ایستاد و اجازه نداد یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به اینکه در مسیر توسعه نباید از دشمن ترسید، گفت: پیشرفت‌های همه جانبه کشور نتیجه تکیه بر توان داخلی و حمایت از جوانان ایران اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ضمن تبریک سالروز پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه اضافه کرد: حزب الله لبنان در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی مقاومت کرد و به پیروزی رسید.

وی تاکید کرد: راه اندازی پالایشگاه بندرعباس و تولید بنزین و تقاضای ۹ کشور برای خرید بنزین از ایران و موفقیت جوانان در المپیادهای علمی و پیروزی تیم والیبال ایران همه پیروزی ملت در مقابل استکبار است.

خطیب نماز جمعه بروجرد ادامه داد: روز هشتم ذی‌الحجه که حجاج برای حضور در عرفه حاضر می‌شوند، امام حسین (ع) برای حفظ خانه کعبه مکه را ترک و به عراق رفت. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار