تولید سریال «شهید باکری»/ میرباقری «سلمان فارسی» را اواخر پاییز کلید می‌زند

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک از تولید سریال «شهید باکری» خبر داد و گفت: مرحله تولید فیلم «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری پاییز 1398 کلید زده می‌شود.
کد خبر: ۳۵۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ - 10August 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «غلامرضا الماسی» مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک با اشاره به اینکه از سال 73 سیما فیلم ماموریت تولید سریال‌های فاخر شبکه‌ها را برعهده داشته اظهار داشت: موضوع اصلی در عرصه طراحی، تولید و پخش برعهده خود گروه‌های فیلم و سریال شبکه‌ها است اما وضعیت برنامه‌ریزی کلان در حوزه مالی با سیما فیلم است. شبکه‌ها طرح‌هایشان را پیش می‌برند، آنها را به نگارش درمی‌آورند و سپس به پیش تولید، تولید و آنتن می‌رسانند اما وضعیت برآورد در سیما فیلم متمرکز است.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک تاکید کرد: با توجه به اینکه هر کدام از شبکه‌ها رویکردها و اهمیت‌های خاص خود را دارند، فیلم و سریال‌ها بر اساس ماموریت‌های خودشان به جریان انداخته می‌شود. کارهایی که در سیما فیلم تولید می‌شود با هدف کمک به شبکه‌ها برای سریالها است تا اگر سریالی به آنتن نرسید یا تولیدات شبکه‌ای کم بود، به آنها کمک شود. البته در حوزه تولید سریال‌های الف ویژه و الف فاخر سیما فیلم مشخصا دست به تولید می‌زند و بعدا برای پخش آنها تصمیم‌گیری می‌شود.

معرفی تمام سریال‌های شبکه یک تا پایان سال

الماسی درخصوص سریال‌های تازه شبکه یک تا پایان سال گفت: «دردانه‌های خلیج فارس»، «87 متر» ساخته کیانوش عیاری، فصل دوم سریال «محکومین» و «ترور خاموش» سریال‌های جدید شبکه یک تا پایان سال 98 هستند. امیدواریم سریال آقای عیاری اواخر سال روی آتتن برود. «ترور خاموش» هم بعد از «بوی باران» پخش می‌شود.

وضعیت سریال‌های الف ویژه و الف فاخر

الماسی درباره پروژه‌های الف ویژه اظهار داشت: سه سریال الف ویژه «سلمان فارسی»، «موسی» و «سرزمین کهن» را داریم که در مراحل پس تولید است. بین الف ویژه‌ها، آثار الف فاخر را هم داریم که شهید باکری و 14 کار دیگر جزو الف فاخرها هست. تفاوت الف ویژه با الف فاخر از حیث هزینه و پروداکشن است و سریالی که دوران پس از اسلام را پوشش بدهد پروداکشن و هزینه‌هایش خیلی متفاوت با آثاری است که قبل از این دوران را دربرمی‌گیرد.

امیدواریم سلمان از اواخر پاییز کلید بخورد

وی تصریح کرد: «موسی» و «سلمان» در مرحله پیش تولید هستند. حال جمال شورجه رو به بهود است و از نظر حافظه مشکلی ندارد. فیلمنامه هر دو سریال کامل است و امیدواریم سلمان از اواخر پاییز کلید بخورد. درباره بازیگران قرار شده فعلا خبری ندهیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار