حماس: رژیم صهیونیستی قادر به تأمین امنیت خود نیست

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از طریق هماهنگی‌های امنیتی با رام‌الله و عادی‌سازی روابط با عده‌ای اندک نمی‌تواند امنیت و موجودیت خود را حفظ کند.
کد خبر: ۳۵۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ - 10August 2019

حماس: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند امنیت خود را تامین کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری شهاب‌، مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اشغالگران رژیم صهیونیستی در تضمین امنیت خود از طریق هماهنگی‌های امنیتی با تشکیلات خودگردان دچار توهم شده‌اند و مقاومت قهرمان فلسطین تمام این تمام موهومات را از بین خواهد برد.

حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که تل‌آویو بعد از عملیات بیت فجار بار دیگر باید مجموعه سوالات متعددی در خصوص تهدیدهای موجودیتی خود پاسخ دهند و امکان استمرار و بقای خود به عنوان یک رژیم اشغالگر در اراضی فلسطین را بررسی کند.

در این بیانیه مطبوعاتی تاکید شده رژیم صهیونیستی این توهم را دارد که به رسمیت شناختن آن توسط برخی رژیم‌ و تلاش تعداد اندکی برای عادی سازی روابط با اسرائیل می‌تواند تضمینی برای موجودیت رژیم اشغالگر آن باشد. آنها همچنین دچار این توهم هستند که از طریق هماهنگی‌های امنیتی می‌توانند به امنیت دست پیدا کنند، اما تمامی این اقدامات با اقدام قهرمانانه مقاومت در کرانه باختری از بین رفته است.

وی در پایان تأکید کرد: مقاومت قهرمان در کرانه باختری نه ‌تنها قادر است جلوی الحاق کرانه باختری به رژیم‌ صهیونیستی را بگیرد، بلکه خود را به اخراج اشغالگران نزدیک می‌کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، پنجشنبه از کشف جسد یک نظامی این رژیم در جنوب کرانه باختری خبر داد. این جسد در منطقه «گوش عتصیون» در اطراف شهر الخلیل پیدا شد.

از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت با انتشار نتایج یک نظرسنجی انجام شده در فلسطین اشغالی نشان داد که 55 درصد از صهیونیست ها از جنگ داخلی می‌ترسند، در حالی که تنها 42 درصد از آنها از جنگ خارجی وحشت دارند.

به نوشته این روزنامه، نظرسنجی یاد شده توسط سازمان الجسر و به دنبال شدت یافتن رقابت های انتخابات پارلمانی در میان سران اسرائیلی انجام شده که اختلافات و چند دستگی ها را در میان صهیونیست ها آشکار کرده است.

این در حالی است که انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی قرار است در 17 سپتامبر (26 شهریور) برگزار شود و گزارش های حاکی از وجود شکاف های داخلی میان سران این رژیم است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها