مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

رمز پیروزی در جنگ اقتصادی پیروی از فرهنگ دفاع مقدس است

سردار غلامعلی کفاش با بیان اینکه در وصیتنامه شهدا به سه مقوله حفظ حجاب، اطاعت از ولایت فقیه و ادامه دادن راه شهدا اشاره شده است گفت: رمز پیروزی در جنگ اقتصادی دشمن پیروی از فرهنگ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۵۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹ - 10August 2019

جوانان حاضر در گروه های جهادی سربازان خفته در گهواره رهبر انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «غلامعلی کفاش» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر در مراسم «شبی با شهدا» در جمع گروه جهادی «افسران ولایت» در شهر بوشکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صدر اسلام تاکنون اظهار داشت: قبل از انقلاب عزتی نداشتیم و در رژیمی زندگی می کردیم که زیر سلطه آمریکا و انگلیس بود که اختیاری از خود نداشتیم.

وی به اهداف انقلاب اسلامی به رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: براندازی رژیم طاغوت برای استقلال یکی از اهداف انقلاب سال 1357 بود.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر با بیان اینکه دشمنان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران احساس خطر کردند خاطرنشان کرد: دشمنان نظام با پیاده کردن اصل دین و اسلام ناب محمدی مشکل دارند.

سردار کفاش با یادآوری اینکه در دفاع مقدس 80 کشور در مقابل جمهوری اسلامی قرار داشت افزود: جمهوری اسلامی ایران هشت سال جانانه در برابر بدخواهان نظام دفاع کرد.

وی از دیگر اهداف انقلاب سال 57 را صادر کردن انقلاب به جهانیان و دین اسلام را دین جهانی و بدون مرز دانست و تصریح کرد: شیعه انگلیسی درصدد اختلاف بین شیعه و سنی است.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر  به تأثیر صدور انقلاب در جبهه مقاومت اشاره کرد و بیان داشت: با وجود جبهه مقاومت در طی دو سال گذشته شاهد پیروزی هایی در کشورهای اسلامی سوریه و عراق و شکست داعش بودیم.

سردار کفاش با بیان اینکه دشمن در هر جبهه ای که بر علیه نظام جمهوری اسلامی وارد می شود شکست خورده است گفت: دشمنان در بحث تحریم ها شکست خورده اند؛ زیرا مردم ایران به تعبیر امام راحل «فرزند رمضانند».

وی با توصیه به پشتیبانی از ولایت فقیه تأکید کرد: امروز چشم امید مقام معظم رهبری همچون امام خمینی (ره) به جوانان و نوجوانان است.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: رونق تولید و اقتصاد مقاومتی از اهم فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در بیانات چند سال اخیر بوده است.

وی با بیان اینکه در وصیتنامه شهدا به سه مقوله حفظ حجاب، اطاعت از ولایت فقیه و ادامه دادن راه شهدا اشاره شده است گفت: رمز پیروزی در جنگ اقتصادی دشمن پیروی از فرهنگ دفاع مقدس است.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر در پایان با ابراز تأسف از وجود محرومیت در روستاها وشهرها ابراز داشت: با وجود اینکه نظام کارهای بسیاری انجام داده است اما شایسته نیست بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب شاهد چنین محرومیت هایی در برخی مناطق باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار