جانشین سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

نقش رسانه ها بخصوص خبرگزاری دفاع مقدس در مواجهه با جنگ نرم بسیار ضروری است

«عباس برزگر» گفت: نقش رسانه ها بخصوص خبرگزاری دفاع مقدس در مواجهه با جنگ نرم بسیار ضروری است چرا که تمام تمرکز دشمن آن است که فرهنگ ایثار شهادت را در جامعه از بین ببرد.
کد خبر: ۳۵۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ - 11August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «عباس برزگر» جانشین سپاه صاحب الامر(عج)، سرهنگ پاسدار «محمد کشاورز» مسئول بسیج رسانه استان به همراه جمعی از همکاران امروز با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس قزوین، روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفتند.

«عباس برزگر» با اشاره به نقش خبرگزاری دفاع مقدس در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند تا اثری از یاد شهدا در جامعه باقی نماند و این ضرورت فعالیت رسانه‌ها بخصوص خبرگزاری دفاع مقدس را بیشتر می کند تا با آنها مقابله کند.

وی افزود: نقش رسانه ها بخصوص خبرگزاری دفاع مقدس در مواجهه با جنگ نرم دشمن بسیار ضروری است چرا که تمام تمرکز دشمن آن است که فرهنگ ایثار شهادت را در جامعه از بین ببرد تا جوانان ما بی‌تعصب به نظام و انقلاب رشد کنند که در این امر موفق نبوده‌اند و شاهدیم جوانانی ما دشمن ستیز و عاشق نبرد با ظالمان هستند تا راه شهدا را ادامه دهند.

نقش رسانه ها بخصوص خبرگزاری دفاع مقدس در مواجهه با جنگ نرم دشمن بسیار ضروری است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار