سردار نقدی:

دنیا بداند نوجوانان ما آماده ادامه حماسه شهیدان هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امسال 5 استان در مناطق مرزی میزبان نوجوانانی هستند که می خواهند از مکتب امثال شهید فهمیده و 36 هزار دانش آموز شهید درس بگیرند
کد خبر: ۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰ - 05October 2013

دنیا بداند نوجوانان ما آماده ادامه حماسه شهیدان هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار نقدی در مراسم چهارمین دوره اردوهای راهیان نور دانش آموزی به جبهه های غرب، شمال غرب و جنوب کشور که در جوار حرم بنیان گذار انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شکر می کنیم که دوره چهارم زیارت شهدا را از کنار ملجا امام عشق شروع می کنیم. هجرت الی الله حرکت برای شناخت حقیقت، گردش در زمین برای کسب معارف و شناخت حقایق عالم؛ فرمان خدا.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این مسیر نورانی که نوجوانان در آغاز زندگی خود طی می کنند به برکت وجود نظام ولایت است، ادامه داد: دفاع مقدس ما دارای درس های فراوانی است که نوجوانان می تواند به واسطه آن درس ها برای زندگی خود هدف کسب نماید. نوجوان هوشمند کسی است که نگاه خود را تنها به کتاب هایش معطوف نکند و به اطراف و گذشتگان و تجربیات دیگران نیز نگاه نماید.

سردار نقدی با بیان اینکه یکی از درس های که ما از این اردوها می گیریم شناخت دشمن است، تصریح کرد: صدها شهید دفاع مقدس ماهیت پلید رژیم صهیونیستی را نشان می دهد.

نقدی با اشاره به حادثه تیراندازی دیروز مقابل کاخ سفید ابراز داشت: دیروز شنیدیم و دیدیم که چگونه مادر مظلوم با فرزند یک ساله خود تنها به جرم عبور از نوار امنیتی پلیس مقابل کاخ سفید کشته می شود. خانم کری چه جرمی مرتکب شده بود! آیا راهی جز کشتن وی برای متوقف کردنش وجود نداشت! آنها رسمشان این است که هر کس را که می کشند سپس انگ بیمار روانی را به او می زنند.

رئیس سازمان بیسج مستضعفین با بیان اینکه بیمار روانی دولتمردان امریکایی هستند که از هیچ جنایتی دریغ نمی کنند، افزود: این ها حقایقی است که در دوران دفاع مقدس، فراوان وجود دارد، باید در این سفر این ها را بهتر بشناسیم و درک نماییم.

سردار نقدی با بیان حمایت کامل آموزش و پرورش از برگزاری چهارمین دوره اردو راهیان نور دانش آموزی و دستاوردهای فراوان این این سفر نورانی گفت: امسال 5 استان در مناطق مرزی میزبان نوجوانانی هستند که می خواهند از مکتب امثال شهید فهمیده و 36 هزار دانش آموز شهید درس بگیرند و خود را برای جهاد بزرگتر آماده کنند.

وی با بیان اینکه دنیا بداند که این نوجوانان آماده ادامه حماسه شهیدان هستند، تصریح کرد: تا زمانی که بانگ "لا إله إلا الله محمد رسول الله" در سراسر گیتی انتشار نیابد از پای نخواهیم نشست و انشاالله همه با هم نمازمان را در بیت المقدس خواهیم خواند.

نقدی در پایان گفت: از امامی که می دانیم ناظرمان است می خواهیم برای برکت یافتن این سفر و بهره گیری نوجوانان از ارزش های دفاع مقدس و اینکه این سفر با سلامتی و خیر به پایان برسد، دعا کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار