رئیس اداره عقیدتی سیاسی لشکر 16 زرهی قزوین:

خبرنگار باید دغدغه مردم جامعه را داشته باشد

حجت‌الاسلام «رضا کربلایی محمدی» گفت: خبرنگاری شغل نیست، بلکه یک عشق تمام‌عیار در جهت انعکاس دغدغه مردم جامعه است.
کد خبر: ۳۵۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ - 15August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «رضا کربلایی محمدی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی لشکر 16 زرهی با حضور در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین و در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری دفاع‌پرس اظهار داشت: اصحاب رسانه وظیفه سنگینی را بر عهده دارند که می توانند انقلابی را جهانی کنند و یا آن را بایکوت کنند.

وی با اشاره به اهمیت وجود خبرنگار عنوان کرد: وجود خبرنگار باعث شد نهضت حسینی جهانی شود و اگر بزرگانی همچون حضرت زینب کبری (س)، امام سجاد (ع) و امام محمد باقر (ع) نبودند کربلا در همان کربلا می ماند.

این مسئول افزود: سخنرانی حضرت زینب (س) و بررسی جزییات وقایع بزرگ تاریخی کربلا توسط امامان چهارم و پنجم شیعیان موجب شد که جزییات کامل این حماسه تاریخی تاکنون باقی بماند و اینان شمع و چراغ خبرنگاران جهان اسلام هستند.

کربلایی‌محمدی با اشاره به اینکه خبرنگاری شغل نیست خاطرنشان کرد: خبرنگار بودن عشق تمام عیار می‌خواهد چرا که باید به درستی دغدغه و مشکلات جامعه را جهت حل و رفع آن پوشش قرار دهد.

در پایان این مراسم، لوح تقدیر روز خبرنگار توسط رئیس اداره عقیدتی سیاسی لشکر 16 زرهی قزوین و با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین به خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس استان قزوین اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها