سردار رحیمی:

ایستادگی جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی/ پیشرفت‌های کشور مرهون مجاهدت شهدا و ایثاگران است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به ایستادگی جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی گفت: سخنان روز گذشته سید حسن نصرالله نشانه آمادگی جبهه مقاومت است.
کد خبر: ۳۵۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ - 17August 2019

ایستادگی جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی/ پیشرفت‌های کشور مرهون مجاهدت شهدا و ایثاگران استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ امروز (شنبه) در همایش تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان که به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن برگزار شد، با بیان اینکه اگر امروز مسؤولان در عرصه بین‌الملل با اقتدار مواضع و برنامه‌های کشور را مطرح می‌کنند به دلیل رشادت‌ها و از خودگذشتگی شما است، اظهار داشت: اگر در عرصه‌های عمرانی، اقتصادی و آبادانی کشور پیشرفت داریم، سهم اصلی متعلق به خانواده‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان و کسانی است که در این مسیر گام برداشتند.

سردار رحیمی در ادامه گفت: رفع توقیف نفتکش حامل نفت ایران نشانه‌ای از اقتدار و صلابت کشور در عرصه بین‌الملل است.

رئیس پلیس پایتخت همچنین با اشاره به سخن امام خمینی (ره) مبنی بر صدور انقلاب اسلامی به جهان عنوان کرد: امروز جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

وی افزود: دیروز سید حسن نصرالله در چند کیلومتری مرز سرزمین‌های اشغالی فلسطین به گونه‌ای سخنرانی کرد که نشان‌دهنده اقتدار و آمادگی جبهه مقاومت است.

سردار رحیمی با بیان اینکه نیروی انتظامی اولین شهدا را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است، گفت: فرماندهی تهران بزرگ بالغ بر هزار و ۴۶۰ شهید، سه هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها