آیت الله مجتهد شبستری:

موفقیت های کشور به برکت خون شهیدان انقلاب رقم خورده است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: موفقیت ها ی اخیر کشور در عرصه سیاسی و علمی به برکت خون شهیدان انقلاب رقم خورده است.
کد خبر: ۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰ - 23September 2013

موفقیت های کشور به برکت خون شهیدان انقلاب رقم خورده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آیت الله محسن مجتهد شبستری در رژه نیروهای مسلح آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه عامل شکست آمریکا در سوریه، وحدت ملل دنیا علیه سیاست های اشتباه آمریکا بود، گفت: معرفی اسلام به دنیا در شرایطی که دشمنان، اسلام را منزوی کرده بودند، هیمنه ابر قدرت های غرب و شرق، تعاون و انسجام مردم کشور و به اثبات رسیدن برخورداری رزمندگان از مدد غیبی الهی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی بسیج نیروها با فرمان رهبری امام را در دنیا بی نظیر خواند و گفت: مردم همیشه با وحدت مثال زدنی پشتیبان ولایت فقیه و اسلام هستند و هفته دفاع مقدس یادآور روزهای ایثارگری های فرزندان غیور ملت در جبهه های حق علیه باطل است.

وی با بیان موفقیت های اخیر در عرصه علم و فناوری گفت: این موفقیت ها باعث اثبات جایگاه برتر کشور در عرصه علم و فناوری شده است.

آیت الله شبستری دفاع از خاک ملت و پیروی از دستورات ولی فقیه در همه زمان را واجب دانست و افزود: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که دیگر نمی توانند مقابل کشور قرار گرفته و نظام جمهوری اسلامی را تجزیه کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار