دختر شهید طهرانی مقدم عنوان کرد

ماجرای دیدار سیدحسن نصرالله با خانواده شهید "حسن طهرانی مقدم"

فرزند شهید طهرانی‌مقدم گفت: سید حسن نصرالله در دیدار با اعضای خانواده ما معتقد بود که امنیت و آرامش زنان لبنان مدیون افرادی مانند شهید طهرانی‌مقدم است که این امر نشان‌دهنده این است که پدرم به فکر آسایش و آرامش تمام مردم جهان بودند.
کد خبر: ۳۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶ - 09December 2014

ماجرای دیدار سیدحسن نصرالله با خانواده شهید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، زینب طهرانیمقدم ظهر طی سخنانی در مراسم یادواره شهدا که به همت بسیج دانشجویی استان قم در سالن همایشهای امام علی(ع) دانشگاه حضرت معصومه(س) برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اینکه انسانها به دنبال کردن الگو و سرلوحهای برای زندگی خود هستند، اظهار کرد: هر فردی سعی میکند بهترین الگو را برای خود تعیین کند.

وی افزود: با نگاه به زندگی شهدا ویژگیهای مهم و بارزی را از آنها پیدا میکنیم که رهبر معظم انقلاب سه ویژگی بارز و مهم شهید طهرانیمقدم را در دیدار با خانواده ایشان نام بردند که در حال حاضر این سه ویژگی در جامعه کمتر پیدا میشود.

فرزند شهید طهرانیمقدم با اشاره به اینکه فعالیت فرهنگی باید در جامعه به صورت جدی ادامه پیدا کند، گفت: شجاعت، اعتماد به یاری خدا و خودباوری از مهمترین ویژگیهای شهید طهرانیمقدم بود که متاسفانه در جامعه امروزی شهید طهرانی مقدم را از لحاظ نظامی میشناسند.

طهرانیمقدم تصریح کرد: هر فردی در هر جایگاهی باید به وظایف شخصی و اجتماعی خود عمل کند، شهید طهرانیمقدم در تمامی لحظات سعی داشت به بهترین شکل این وظایف را انجام دهد و در برخی از مواقع که ما به وی گلایه میکردیم که به خانواده باید بیشتر اهمیت بدهید، شهید طهرانی مقدم میگفت، در فعالیتهای من، شما نیز شریک هستید.

وی با اشاره به روحیه جهادی شهید طهرانیمقدم گفت: سید حسن نصرالله در دیدار با اعضای خانواده شهید طهرانی مقدم معتقد بود که امنیت و آرامش زنان لبنان مدیون افرادی مانند شهید طهرانیمقدم است که این امر نشاندهنده این است که پدرم به فکر آسایش و آرامش تمام مردم جهان بودند.

فرزند شهید طهرانیمقدم خاطرنشان کرد: خواندن قرآن و اقامه نماز اول وقت یکی از مهمترین نکاتی بود که این شهید به آن توجه ویژه داشت و در مسیر زندگی کسب رضایت الهی برایشان در اولویت قرار داشت.

طهرانی مقدم با اشاره به اینکه هر فعالیتی باید به صورت علمی و تحقیقی صورت گیرد، گفت: هرگونه فعالیت علمی که در جامعه انجام میشود به طور قطع معنویات و رضای الهی را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی بیان کرد: توجه به قابلیتهای علمی و پژوهشی هر فرد، تربیت نیروهای کارآمد، مشورتپذیری با جوانان، اهتمام به انجام عمل و توکل و توسل به ائمه اطهار(ع) از مهمترین ویژگیهای شهید طهرانیمقدم بود.

فرزند شهید طهرانیمقدم با اشاره به اینکه مسیر زندگی شهدا باید شناسایی شود، گفت: اگر با شهدا باشیم، در سرای آخرت نیز بدون تردید با شهدا خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها