روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس خبر داد

ارسال 7 اثر از سوی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به جشنواره عمار

«زیرزمین»، «رنگان 99»، «پارکینگ»، «دو سوی خط باریک»، «قصه ظهر جمعه»، «من آبادان رفتم جنگ» و «قایق روی آب»، فیلم­ هایی هستند که به نمایندگی از سوی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در جشنواره عمار حاضر خواهند بود.
کد خبر: ۳۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴ - 09December 2014

ارسال 7 اثر از سوی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به جشنواره عمار

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس رسول شادمانی، مدیر روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، از ارسال 7 اثر از تولیدات این انجمن به جشنواره فیلم عمار خبر داد و گفت: «زیرزمین» به کارگردانی مهتاب صداقت، «رنگان 99» ساخته تیام یابنده، «پارکینگ» به کارگردانی عباس عمرانی ­بیدی، «دو سوی خط باریک» به کارگردانی سمانه عالی­زاده، «قصه ظهر جمعه» ساختهحسن خمسه، «من آبادان رفتم جنگ» به کارگرانی کریم لک­زاده و «قایق روی آب» ساخته سیف ­اله یزدانی، فیلم­ هایی هستند که به نمایندگی از سوی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در جشنواره عمار حاضر خواهند بود.

شادمانی افزود: تمام فیلم ­های ارسالی با موضوع دفاع مقدس هستند که برخی از آنها به طور مستقیم بیانگر برهه­ای از دوران دفاع مقدس هشت ساله و برخی نیز به تبعات پس از آن دوران پرداخته ­اند.

مدیر روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس اضافه کرد: هر یک از این فیلم ­ها در جشنواره­ های مرتبط و مختلفی شرکت کرده­ اند که در این میان «پارکینگ» به کارگردانی عباس عمرانی ­بیدی به جشنواره ­های بین ­المللی خارج از کشور نیز ارسال شده است.

شادمانی در پایان با تأکید بر اهمیت وجود جشنواره­ های ارزشی چون عمار در سینمای ایران، اظهار داشت: حضور فیلم­ های انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در جشنواره مردمی و انقلابی عمار، افتخاری برای این انجمن است.

انتهای یپام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار