حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای:

مردم توقع دارند که قوه قضائیه در مقابل همه کجی‌ها قاطعانه ایستادگی کند

معاون اول قوه قضائیه گفت: مردم توقع به حق دارند که قوه قضائیه در مقابل همه کجی‌ها قاطعانه، صریح و بدون تبعیض ایستادگی کند.
کد خبر: ۳۵۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴ - 21August 2019

مردم توقع دارند که قوه قضائیه در مقابل همه کجی‌ها قاطعانه ایستادگی کندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری استان خوزستان اظهار داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی همه و در رأس آنها قوه قضائیه باید در جهت تحقق و ارتقای عدالت تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد یکی از راه‌های اجرای عدالت است، افزود: این مبارزه باید بدون تبعیض، دقیق، قاطع و به موقع باشد و اگر احکام صادر شده دارای این ویژگی‌ها باشند بازدارنده و اثرگذار خواهد بود.

معاون اول قوه قضائیه با بیان این‌که اگر احکام صادر شده با تاخیر باشند فاقد اثرگذاری خواهند بود، ادامه داد: از رئیس کل دادگستری استان خوزستان تقاضا شد که براساس قانون عمل کند تا رضایت عمومی حاصل شود و  فهم درستی از قانون داشته باشیم.

وی تأکید کرد: مردم توقع به حق دارند که قوه قضائیه در مقابل همه کجی‌ها قاطعانه، صریح و بدون تبعیض ایستادگی کند.

به گزارش دفاع‌پرس، مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری خوزستان باحضور حجت الاسلام«غلامحسین محسنی اژه‌ای» معاون اول قوه قضائیه، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و جمعی از مسئولان استانی در سالن همایش گیت بوستان برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام«صادق مرادی» رئیس دادگاه ویژه روحانیت اهواز معارفه و از زحمات چند ساله «فرهاد افشارنیا» تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار