سردار جزایری:

ایران با هرگونه اقدام خصمانه در خلیج فارس مقابله می‌کند

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به این‌که سیاست‌های ایران در خلیج فارس موفقیت‌آمیز بوده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران نشان داده که با درایت و تدبیر، با هرگونه اقدام خصمانه مقابله می‌‌کند.
کد خبر: ۳۵۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ - 24August 2019

ایران با هرگونه اقدامات خصمانه در خلیج فارس مقابله می‌کندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «مسعود جزایری» مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با «آنا»، درباره اهمیت عملیات محور مقاومت در استان «ادلب» سوریه، اظهار داشت: بر اساس سیاست کلانی که دولت سوریه دارد، هرگونه اشغالگری که با مبدأ بیگانه باشد، بایستی برطرف شود.

وی ادامه داد: نیروهایی که تحت عناوین مختلف اقداماتی علیه دولت و ملت سوریه انجام می‌دهند، هر از گاهی تحت فشار قرار می‌گیرند که از طریق مصالحه یا نظامی دست از شرارت علیه سوریه بردارند و عملیاتی که در جریان است، در همین چارچوب قابل تحلیل است.

جزایری درباره احتمال حضور نظامی غیر قانونی رژیم صهیونیستی در جهت ائتلاف با آمریکا در خلیج فارس افزود: سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران درمورد خلیج فارس و تنگه هرمز تا به امروز خوشبختانه با موفقیت پیش رفته و بعد از آن نیز همین طور خواهد بود.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران نشان داده با درایت و تدبیر با هرگونه اقدام خصمانه مقابله می‌‌کند.

وی در پایان درباره اهمیت سواحل مکران در ابعاد ژئوپلیتیکی و اقتصادی خاطر نشان کرد: براساس سیاست‌هایی که در چند سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) تدبیر فرمودند، تلاش می‌کنیم از سواحل مکران حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار