سیزدهمین ماهنامه فرهنگی و هنری «سرو» منتشر شد

سیزدهمین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری «سرو» با مطالب متنوعی در حوزه‌های گفتمان، اندیشه، ادبیات، سینما و تاریخ معاصر در 128 صفحه بر روی دکه‌های مطبوعاتی رفت.
کد خبر: ۳۵۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ - 26August 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سیزدهمین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری «سرو» با مطالب متنوعی در حوزه های گفتمان، اندیشه، ادبیات، سینما و تاریخ معاصر در 128 صفحه بر روی دکه‌های مطبوعاتی رفت.

گذری بر شعر عاشورایی پس از انقلاب اسلامی، فرهنگ عمومی تلاقی با سبک زندگی، تجلی حماسه دفاع مقدس در شهر بادگیرها، شهریار و راه سوم، جستاری بر غزل عاشورایی «بیا تا برویم»، ابوذر انقلاب، از مرتضی تا ما، سینمای دینی ؛ تعاریف و آسیب ها، سینمای انقلاب؛ سینمای اخلاق مدار، موزه تاریخ نظامی در میدان جنگ اروپایی‌ها، سربازی برای وطن و ادعای مبارزه با تروریسم از مطالب این شماره است.

سیزدهمین ماهنامه فرهنگی و هنری «سرو» منتشر شد

همچنین گفتگوهایی پیرامون حادثه تروریستی دفتر حزب جمهوری، ریشه های عاشورایی مقاومت، جنگ رسانه ای، بایسته های سینمای انقلاب، شهید اندرزگو و شهید هاشمی نژاد از دیگر مطالب خواندنی ماهنامه «سرو» است.

شماره شهریور ماه «سرو» با آثار و گفتاری از مسیح مهاجری، حسین اکبری، ناصر ایمانی، محمد مهدی اسلامی، عفت جامه شورانی، اکبر عالمی، امید روحانی، محمد فرنود، سید مهدی اندرزگو و سید جواد هاشمی نژاد در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

«سرو» ماهنامه‌ای فرهنگی و هنری برای ترویج فرهنگ مقاومت و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی است که به صاحب امتیازی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با مدیر مسئولی علی اصغر جعفری و سردبیری نرگس معدنی پور منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها