عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن:

توانایی سرنگونی رژیم سعودی را داریم

«محمد البخیتی» گفت: اگر عربستان تجاوزگری خود را متوقف نکند، در نهایت کاری خواهیم کرد که رژیم سعودی سرنگون شود؛ ما توانایی این کار را داریم.
کد خبر: ۳۵۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹ - 26August 2019

توانایی سرنگونی نظام سعودی را داریمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با الجزیره درباره حمله به هدف مهم نظامی در پایتخت عربستان، اظهار داشت: ما از همان ابتدای تجاوز به یمن اعلام کردیم که دشمنان نخواهند توانست به اهداف خود برسند. ما پس از آن، از تقویت توانمندی‌های موشکی و هوایی خود سخن گفتیم، اما آن‌ها ما را مسخره می‌کردند؛ ولی اکنون شاهد آن هستیم که وعده‌های ما عملی شد.

وی افزود: یکی از بهانه‌های سعودی‌ها در تجاوز علیه یمن، از بین بردن توانمندی‌های موشکی این کشور است که آن را تهدیدی برای امنیت عربستان معرفی می‌کردند؛ اما اکنون ما موشک می‌سازیم و آن‌ها را به طرف عمق خاک عربستان شلیک می‌کنیم. بدون شک این حملات، سران سعودی را زیر فشار قرار می‌دهد تا پای میز مذاکره بنشینند و محاصره اقتصادی یمن را متوقف کنند.

محمد البخیتی تأکید کرد: آن‌ها چیز‌های زیادی برای از دست دادن دارند؛ تأکید می‌کنم اگر رژیم سعودی، تجاوزگری خود در یمن را متوقف نکند، در نهایت کاری خواهیم کرد که این رژیم سرنگون شود؛ ما توانایی این کار را داریم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها