نایب رئیس مجمع عالی جهادگران:

۱۱ هزار گروه جهادی در کشور فعالیت می‌کنند

ضرغام پرنیان با اشاره به اینکه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به حضور موثر جوانان جهادی نیاز دارد، گفت: ۱۱ هزار گروه جهادی در کشور وجود دارد.
کد خبر: ۳۵۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲ - 26August 2019

وجود 11 هزار نیروی جهادی در کشوربه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، ضرغام پرنیان امروز دوشنبه در دیدار اعضای گروه های جهادی با نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در سال های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مرتب بر افزایش گروه های جهادی تاکید داشتند، اظهار داشت: حضور بچه‌های جهادی آنچنان امیدی را به جامعه بخشیده است که یک نمونه فعالیت آن ها را در سیلاب پلدختر دیدیم.

وی تصریح کرد: دانشجویان جهادی در سیل پلدختر برای کمک به مردم و تخلیه گل و لای تلاش کردند، گروه های جهادی استان کاری کردند کارستان، دو ماه تمام در پلدختر گل و لای خالی کردند.

نایب رئیس مجمع عالی جهادگران کشور یادآور شد: امروز اگر انقلاب به پیش می رود به وجود همین نیروهای جهادی است.

پرنیان با اشاره به اینکه جریان انقلابی با فرزندان معنوی رهبر معظم انقلاب روی پای خود ایستاده است، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب و بیانیه ۹ ماده ای رهبر انقلاب خطاب به گروه های جهادی نشان می دهد که امید اصلی رهبری در گام دوم انقلاب به جوانان جهادی است. در تمدن سازی نوین اسلامی تاکیدات فراوانی بر سرمایه های انسانی شده است.

وی با بیان اینکه فرماندار و وزیر ما باید جهادی فکر کند، و اگر اینگونه شد نظم بین المللی قدرتی که آمریکا حاکم کرده در چشم انداز دوم انقلاب به نظم عدالت محور جهانی و زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) منجر می شود، تصریح کرد: ۱۱ هزار گروه جهادی در کشور داریم که برای هم افزایی و هماهنگی شورای مشورتی تشکیل داده اند. انتخاباتی در شهرستان برگزار می شود و شورا تشکیل می شود.

نایب رئیس مجمع عالی جهادگران کشور گفت: فعالیت این شوراها برای سیاست گذاری درست، جلوگیری از موازی کاری و تبیین گفتمان جهادی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار